آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید گفت:همه باید درصدد این باشند که مشکلات معیشتی و اقتصادی محرومان به زودی برطرف شود.

 همه باید درصدد رفع مشکلات محرومان باشند

  به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، این مرجع تقلید در دیدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با وی، افزود:همه باید برای حفظ منافع عموم مردم تلاش کنند و در کارهایشان خدا را در نظر بگیرند.

وی با اشاره به وجود برخی اختلافات در داخل کشور تصریح کرد: اختلافات داخلی به نفع مملکت و نظام نیست و نباید برای رسیدن به منافع شخصی خود در اصول و منافع مردم اختلاف کرد.
آیت الله صافی گلپایگانی ادامه داد: اینکه بعضی گروه ها می گویند ما باید باشیم و دیگران نباشند لجبازی است و به ضرر مملکت تمام خواهد شد.
وی افزود: نباید اختلافات داخلی باعث فشار اقتصادی و معیشتی بر مردم ایران شود.
این مرجع تقلید نسبت به اخذ زیاد مالیات از مردم تذکر داد و گفت: نباید مردم را در فشار قرار داد و بیش از حد از آن ها مالیات گرفت؛ البته مالیات هم باید در جای صحیح خود مصرف شود و از مصرف آن در جایی که برخلاف اسلام و شریعت است پرهیز کرد.
وی در ادامه با اشاره به برخی از مسائل مهم جهان اسلام، گفت: متاسفانه گروهک جنایتکار داعش به اسم اسلام با این جنایات و وحشی گری ها بزرگترین ضربه را به اسلام زده و چهره این دین حنیف را مشوش می کند.
وی تاکید کرد: باید همه کشورهای اسلامی با همکاری و اتحاد، با آن ها مقابله و برای از بین بردن این فتنه تلاش کنند.
آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: به نظر من همه مشکلات را با ارتباط صحیح با کشورهای اسلامی همراه با حفظ عزت و شرافت و با تدبیر و تعقل می توان برطرف کرد.
وی خطاب به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ان شاالله شما و همکارانتان مورد عنایات حضرت ولی عصر(عج) باشید.
وی افزود: هرگز در کارهای خود مایوس نشوید و بدانید ان شا الله با نظر مقدس و دعای آن حضرت، مشکلات و گرفتاری ها برطرف خواهد شد.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز در ابتدای این دیدار، گزارشی از وضعیت منطقه و جهان اسلام و همچنین مسائل اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور ارائه داد.
گفته می شود محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با آیت الله سیدمحمدعلی علوی گرگانی از اساتید برجسته حوزه علمیه و حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران نیز دیدار و گفت و گو کرده است.
این دیدارها به صورت خصوصی برگزار شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.