قد‌‌س آنلاین- تبریز: مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: برای حمایت از تیم فوتبال ماشین‌سازی و رشد و توسعه ورزش پایه، استادیوم ۵ هزار نفری خاوران به آکادمی باشگاه ماشین‌سازی تبریز اختصاص یافت.

استادیوم ۵ هزار نفری مرزداران تبریز به آکادمی ماشین‌سازی اختصاص یافت

به گزارش قدس انلاین از تبریز، میرمعصوم سهرابی اظهار داشت: با توجه به جایگاه و نقش فوتبال در جامعه و استعدادهای درخشانی که در این زمینه در شهر تبریز وجود دارد و همچنین جایگاه تیم ماشین‌سازی ضرورت ایجاد آکادمی با امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب احساس می‌شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود، سرمایه‌گذاری روی استعدادهای فوتبالی و پرورش آنها آن هم به صورت مدون و علمی برای ورود به سطح اول فوتبال کشور ضروری بوده و بر این اساس اقدام به تاسیس آکادمی فوتبال کردیم.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز تصریح کرد: البته از سال‌ها پیش باشگاه شهرداری تبریز اقدام به راه‌اندازی آکادمی فوتبال باشگاه شهرداری تبریز کرده بود که خوشبختانه با موفقیت این طرح تاکنون در پارک صنعت قراملک انجام شده و ثمرات مثبت آن را تاکنون شاهد بوده‌ایم.

سهرابی بیان داشت: خوشبختانه در زمینه سخت‌افزاری شهرداری تبریز در سطح خوبی قرار دارد زیرا که مجموعه‌های ورزشی، فرهنگی و تفریحی، سالن‌ها و زمین‌های چمن زیادی در سطح شهر ایجاد شده است که با توجه به اهمیت و وجهه تیم ماشین‌سازی استادیوم 5 هزار نفری مرزداران را به آکادمی این باشگاه اختصاص دادیم.

وی اظهار کرد: با کشف استعدادهای برتر در این آکادمی و با پرورش آنها می‌توانیم بدون هیچگونه دغدغه‌ای با تکیه بر نیروهای بومی در سطح اول کشور نه تنها شاهد تیم‌های قدرتمند باشیم، بلکه این بازیکنان را به سایر تیم‌های کشور و حتی اروپا صادر کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.