۲۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴
کد خبر: 309203

فرمانده پاسگاه پلیس راه شاهرود – آزادشهر گفت: برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلی حامل روغن نباتی در ۱۵ کیلومتری محور شاهرود - دامغان حادثه آفرید.

تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی روغن

به گزارش قدس آنلاین ،سرگرد سید مهدی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر از گزارش برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری در ساعت ۳:۳۰ بامداد یکشنبه با یک دستگاه تریلی حامل روغن نباتی در لاین جنوبی ۱۵ کیلومتری محور شاهرود - دامغان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شاهرود خبر داد و افزود: ماموران پلیس، آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی با بیان اینکه اتوبوس حامل مسافران شیراز به مشهد مقدس بوده است، تصریح کرد: مصدومان توسط نیروهای امدادی اورژانس و هلال احمر به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شده اند.

فرمانده پلیس راه شاهرود - آزادشهر علت سانحه را عدم توجه به جلوی راننده اتوبوس اعلام و به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد تا برای حفظ جان خود و دیگر مسافران، بعد از هر یک ساعت و نیم رانندگی یک ربع استراحت کنند و از رانندگی در حالت خواب آلودگی جدا بپرهیزید.

جلالی یادآور شد: بیش از ۵۷۰ کیلومتر از مسیر تهران – مشهد از استان سمنان می گذرد و خستگی و خواب آلودگی رانندگان به دلیل کویری بودن این محور، اصلی ترین دلیل سوانح رانندگی در این مسیر است.

معاون اورژانس و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود نیز در این گفتگو تعداد مصدومان این سانحه را ۳۵ نفر ذکر کرد و افزود: این حادثه خوشبختانه فوتی نداشته است و حال عمومی ۳۳ نفر از مصدومان خوب است و دو نفر نیاز به مراقبتهای ویژه دارند.

ناصر سلمان پور در خاتمه تصریح کرد: مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود بستری شده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.