قدس آنلاین- تبریز: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی از اجرای بيش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در روستاهای استان از اول سال‌جاری تاکنون خبر داد.

اجرای بيش از ۳۰۰ کیلومتر شبکه گازرسانی در روستاهای آذربایجان ‌شرقی

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، ولی‌الله دینی در جلسه روسای نواحی و مناطق پنجگانه تبریز اظهار داشت: برای تحقق گازرسانی به روستاهای بالای 20 خانوار استان در دو سال آینده از محل بند « ق » تبصره 2 قانون بودجه سال 93 از اول سال‌جاری تاکنون بیش از 300 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در اقصی نقاط استان اجرا شده است.
وی با اشاره به اینکه برای برند ماندن باید شایستگی‌ها افزایش یابد، گفت: کنترل و نظارت به معنی بی‌اعتمادی نیست برای حصول اطمینان از انجام صحیح وظایف و دوری از خطا و اشتباه است.
دینی با بیان اینکه با تذکر رفتارهای ناهنجار اصلاح می‌شود، افزود: با آسیب‌شناسی و سالم‌سازی سیستم خود را از مواضع تهمت دور نگه دارید.
وی درباره عملکرد گازرسانی به صنایع عمده و جزء شهری و روستایی خاطر نشان کرد : با توجه به زیرساخت‌های ایجاد شده در بخش گازرسانی در اقصی نقاط استان در سال‌جاری به تعداد 99 واحد صنعتی از سوخت پاک بهره‌مند شده و تعداد واحدهای صنعتی گازدار استان به بیش از 6 هزار و 830 واحد رسیده است.
دینی با تأکید بر اضافه شدن بیش از 14 هزار و 784 مصرف کننده جدید سالجاری به تعداد مشترکین گاز طبیعی در استان گفت : هم اكنون آمار مشترکین گاز طبیعی استان از مرز یک میلیون و 338 هزار مشترک رد شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.