قدس آنلاین:معاون سیاسی امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت:فداکاری و جانفشانی جوانان در اردوهای جهادی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

کار جوانان در اردوهای جهادی بسیار ارزشمند است

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد رحیم نوروزیان در بازدید از اردوهای جهادی شهرستان اسفراین اظهار داشت: صرف نظر از نوع اقدامات و کارهای انجام شده روحیه فداکاری تعدادی از جوانان آنهم بدون هیچ گونه چشم داشتی اردوهای جهادی کاری ارزشمند است که امیدواریم استمرار یابد.

وی در پاسخ به برخی مشکلات مطرح شده از سوی دانشجویان بسیجی در مورد بیماری سالک در روستاهای مورد بازدید افزود: یکی از مشکلات شهرستان اسفراین وجود بیماری سالک است که در کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان برای مبارزه با این بیماری با تمرکز و محوریت اسفراین تصمیمات خوبی اتخاذ شده است.
وی در ادامه تصریح کرد:بخش عمده ای از مشکلات بهداشتی با آموزش و پیشگیری قابل حل است که بحمدالله دانشجویان بسیجی این مهم را بر عهده گرفته اند و از این بابت باید قدردان این عزیزان باشیم.
نوروزیان خاطرنشان کرد: جمعیت کم و تعداد خانوار در روستا مهم نیست بلکه مهم این است که هر فردی در نظام جمهوری اسلامی دارای احترام و کرامت است و باید از امکانات بهره مند شوند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی اردوهای جهادی را یک کار فرهنگی دانست و گفت: گرچه مسجد و یا بناهای عمرانی زیادی در کشور ساخته شده و اما این اثر فرهنگی اردوی جهادی است که در بین مردم محروم منطقه باقی می ماند و نتایج و بازتاب مثبت این اقدام ارزشمند است.
شایان ذکر است در جریان این بازدید تعدادی از اهالی نیز برخی مشکلات خود را با معاون سیاسی امنیتی استاندار بیان کردند که دستورات لازم برای پیگیری و اقدام مقتضی به فرمانداری اسفراین داده شد.

انتهای خبر/.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.