قدس آنلاین- تبریز: فرماندار سراب با تاکید بر تسریع در تدوین طرح جامع ترافیک این شهرستان، گفت: نبود این طرح موجب شده تا ضمن بروز مشکلات ترافیکی و تصادفات در محدوده شهر با معضلات عدیده اجتماعی مواجه شویم.

نبود طرح جامع مهمترین عامل معضلات ترافیکی در سراب است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، داود گرشاسبی روز سه شنبه در جلسه شورای ترافیک سراب، ساماندهی خودروهای سیب زمینی فروشان در ورودی شهر را ضروری دانست و گفت: نابسامانی سیب زمینی فروشان در میدان جدیدالاحداث بزقوش، اهالی حاشیه نشین این منطقه را با مشکلات عدیده از جمله تصادفات ناگوار مواجه کرده است.

وی، از پلیس راهور، شورای اسلامی شهر و سازمان حمل ونقل درون شهری خواست تا محلی مناسب پیدا کرده و نسبت به انتقال خودروهای سیب زمینی فروشان در نزدیکی همان محل اقدام جدی کنند.
گرشاسبی با اشاره به فاصله دو کیلومتری ساختمان پلیس راه از شهر و نزدیکی با مراکز آموزشی و تبعات ناشی از آن، افزود: محل استقرار پلیس راه باید از محدوده شهر حداقل 10 کیلومتر فاصله داشته باشد و دستگاههای مربوطه نسبت به انتقال آن اهتمام کنند.
احداث میدان جدید در ورودی شهر دوزدوزان، کنترل تنا‍ژ و بارنامه های خودرو های سنگین، اصلاح میدان در منطقه لاله قبا و ایجاد سرعت گیر در کمربندی علامه امینی از مهترین مصوبات این جلسه بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.