به گزارش شفاف به نقل از سایت گوپر، ازبکستان چندی پیش (درتاریخ ۲۴.۶.۲۰۱۵) مدیر عامل گروه خودرو سازی ایران خودرو در مصاحبه با این سایت خبری اعلام کرده است این شرکت قصد تولید خودروهای ارزان قیمت را در این کشور دارد طی قرار دادی متعهد شده است...

ایران خوردو برای ازبکستان خودروی ارزان تولید می‌کند؟!

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازسرویس اقتصادی شفاف، این روزها ماجرای کمپین نخریدن خودروی صفر ملی میان مردم داغ شده و مردم خودروی صفر داخلی نمی خرند تا به خودروسازان اثبات کنند، کیفیت و قیمت خودرویی که مردم سوار می شوند، برایشان اهمیت دارد.

در این میان در حالی که همواره روی کیفیت خودروهای ساخت داخل اما و اگرهای جدی دربردارد و به گفته کارشناسان، کیفیت خودروهای داخلی با قیمتشان همخوانمی ندارد، ایران خودرو چند ماه پیش، به ازبک ها قول تولید خودروی ارزان قیمت را داده  است.

به گزارش شفاف به نقل از سایت گوپر، ازبکستان  چندی پیش (درتاریخ 24.6.2015) مدیر عامل گروه خودرو سازی ایران خودرو در مصاحبه با این سایت خبری اعلام کرده است این شرکت قصد تولید خودروهای ارزان قیمت را در این کشور دارد طی قرار دادی متعهد شده است ساخت خودروهای ترکیبی (برقی) را به کمک دانشگاهای شریف و امیرکبیر آغاز کند.

باز هم لازم به ذکر است،  این خبر در حالی منتشر شده است که این روزها کمپین مردمی نخریدن خودرو داخلی به شدت در حال فراگیر شدن و اعلام نارضایتی مردم از کیفیت بد خودروهای تولیدی این شرکت خشم مردم را براگیخته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.