قدس آنلاین: قرارداد همکاری پژوهشی «طراحی و ساخت کمپرسور دور بالای هوا ابراز دقیق» میان شرکت مجمتع گاز پارس جنوبی و پارک علم و فناوری خراسان به امضا رسید.

قرارداد همکاری پژوهشی میان شرکت مجمتع گاز پارس جنوبی و پارک علم و فناوری خراسان منعقد شد

به گزارش قدس آنلاین، صبح امروز قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری پژوهشی «طراحی و ساخت کمپرسور دور بالای هوا ابراز دقیق» میان مسعود حسنی مدیرعامل شرکت مجمتع گاز پارس جنوبی و سیدحسن علم‌الهدایی رئیس پارک علم و فناوری خراسان به امضا رسید.

در این حاشیه این عقد قرارداد سیدحسن علم‌الهدایی، رئیس پارک علم و فناوری خراسان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این قرارداد در 22 ماده، 25 تبصره و یک پیوست در 5 نسخه تنظیم شده که تمامی نسخ آن دارای اعتبار یکسان بوده و برای طرفین قابل اجراست.

وی افزود: مدت زمان انعقاد این توافقنامه از تاریخ ابلاغ شروع کار تا 9 ماه تقویمی و 7200 ساعت کارکرد پس از تحویل موقت بوده است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان با اشاره به اینکه این پارک از ابتدای امسال تاکنون 50 توافق‌نامه همکاری منعقد کرده است، گفت: پارک علم و فناوری خراسان سالانه به طور میانگین 120 قرارداد و تفاهم‌نامه همکاری با مجموعه‌های مختلف دولتی و خصوصی، اعم از شهری، استانی و کشوری منعقد می‌کند که متوسط هر ماه 10 قرارداد همکاری می‌شود و از سال 1381 هم که فعالیت این مجموعه آغاز شده تاکنون 1560 قرارداد منعقد شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.