قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامي عجب شير گفت: پليس شهرستان در مبارزه با تخريب منابع طبيعي و زمين خواري از هيچ كوششي فروگذار نكرده و همچون گذشته با آمادگي کامل و تمام توان با دشمنان طبيعت و منابع ملي برخورد قانوني خواهد كرد.

برخورد قاطع پليس با تخريب منايع طبيعي و زمين خواري در عجب‌شیر

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، "رضا اصلاني فر" در جلسه حفاظت از اراضي ملي و منابع طبيعي که در سالن اجتماعات دادگستري شهرستان عجب شير برگزار شد، اظهارداشت: منابع طبيعي امانتي در دست مردم و مسئولان است، موظف هستيم تا از اين سرمايه هاي با ارزش پاسداري و حفاظت کنيم.

وي با تاکيد براينکه بايد به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص تخريب منايع طبيعي و زمين خواري توجه جدي شود، گفت:بايد با همدلي و همکاري بين سازمان ها و دستگاههاي دولتي مرتبط، جلوي افرادسودجو و فرصت طلب را گرفته و با زمين خواري برخورد جدي به عمل آيد.

اين مقام انتظامي، اجراي ضوابط و دستورات سختگيرانه را از عوامل مهم جلوگيري از زمين خواري و تغيير کاربري زمين هاي کشاورزي عنوان کرد و خواستار برخورد قضائي شديد با متخلفان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان عجب شير با اشاره به ضرورت بحث حفاظت از اراضي ملي و منابع طبيعي، گفت: پليس شهرستان در مبارزه با تخريب منابع طبيعي و زمين خواري از هيچ كوششي فروگذار نكرده و همچون گذشته با آمادگي کامل و تمام توان با دشمنان طبيعت و منابع ملي برخورد قانوني خواهد كرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.