قائم مقام ستاد سوخت گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همکاری بانک، خودروسازان و شهرداری‌ها، پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از ۲۰ هزار تاکسی فرسوده نوسازی گردد.

نوسازی ۲۰ هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال
 
 
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد سوخت سید مجتبی شفیعی گفت: روند اجرای طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده که مدتی است متوقف شده بود، مجددا آغاز و با هماهنگی‌های بعمل آمده با شرکت ایران خودرو، برخی اختلافات مالی برطرف و روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی کشور سرعت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تلاش کردیم روند مالی طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده را اصلاح نموده و نرخ سود تسهیلات را نیز کاهش دهیم.

وی با اشاره به نرخ 15 درصدی سود تسهیلات برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و مشارکت شهرداری مشهد در مذاکرات انجام شده با بانک عامل و خودروسازان، روند نوسازی ناوگان تاکسیرانی در این شهر سرعت گرفته و تا پایان سال بخش زیادی از تاکسی‌های فرسوده این شهر نیز نوسازی می گردد.

شفیعی، کلان شهر تهران و کرج را از دیگر شهر‌های پیشرو در این طرح اعلام کرد و یادآور شد: شهرداری کلان شهرها می‌توانند با مشارکت در این طرح در فعالسازی مجدد روند نوسازی همکاری داشته و به این چرخه سرعت ببخشند.

قائم مقام ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و همکاری بانک، خودروسازان و شهرداری‌ها، پیش بینی می‌شود تا پایان سال جاری بیش از 20 هزار تاکسی فرسوده نوسازی گردد.

وی در خصوص تسهیلات اعطایی به صاحبان تاکسی فرسوده گفت: در حال حاضر برای شهر‌های مشهد ، تهران و کرج تسهیلات با نرخ مناسبی در نظر گرفته شده است که تلاش می کنیم در شهر‌های دیگر نیز این رویه ادامه یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.