۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: 310525

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: جاده امام رضا(ع) که در پی طغیان رودخانه و کانال قیام‌دشت مسدود شده بود، در ساعت اولیه بامداد امروز شنبه بازگشایی شد.

جاده امام رضا(ع) باز شد

به گزارش قدس آنلاین ،سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو باایسنا،درباره وضعیت جاده امام رضا(ع) که شب گذشته مسدود شده بود، گفت: با حضور عوامل راهور و سازمان راهداری این محور در حوالی ساعت یک بامداد به گونه‌ای که امکان تردد کند وسایل نقلیه وجود داشته باشد، بازگشایی شده و ساعاتی بعد نیز با کاهش بارش‌ها و فروکش کردن سطح آب، معبر به طور کامل بازگشایی شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در حال حاضر حرکت به شکل عادی در این محور در جریان است، ادامه داد: عوامل پلیس راه از همان نخستین دقایق بروز حادثه در محل حضور داشته و هم‌اکنون نیز به منظور روان‌سازی ترافیک در محل حاضر هستند.

سرهنگ حسن عابدی جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ نیز درباره بارش‌های شب گذشته به خبرنگار ایسنا گفت: در محدوده جاده خاوران تا پل سیمان حوزه استحفاظی پلیس راهور تهران بزرگ است که در حال حاضر مشکلی وجود ندارد و تنها بخش‌هایی از یک لاین مقداری گل و لای باقی مانده که عوامل راهداری در حال پاکسازی آن هستند.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: شب گذشته در برخی از معابر شاهد آب‌گرفتگی و ترافیک نیمه سنگین بودیم که عوامل پلیس راهور با حضور خود نسبت به روان‌سازی و مدیریت تردد اقدام کرده و خوشبختانه مشکل خاصی به وجود نیامد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.