قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام محمدباقر(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

ویژه برنامه‌های شهادت امام محمدباقر(ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های ایام شهادت مظلومانه باقرالعلوم، حضرت امام محمدباقر(ع) از امشب تا دوشنبه شب (شب شام غریبان آن امام همام) در 4 نوبت در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: در این برنامه‌ها که از ساعت 19:15 تا 21 در صحن جامع رضوی حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود حجت‌الاسلام مقری پیرامون موضوع سبک زندگی امام محمدباقر(ع) به ایراد سخن می‌پردازد و مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، سیدحسین محمدی‌نیا، علی ملائکه و حمید اکبری هم به مناجات خوانی، عزاداری و مرثیه‌سرایی می‌پردازند.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه روز شهادت مظلومانه پنجمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام محمدباقر(ع) هم از ساعت 10:30 تا 13:30 روز دوشنبه سی‌ام شهریور ماه در رواق امام خمینی(ره) بارگاه منور رضوی برگزار می‌شود و در این مراسم آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی امام جمعه مشهد پیرامون موضوع ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی امام محمدباقر(ع) سخنرانی می‌کند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) کاظم ذوقیان، هادی الهی و سیدجعفر ماهرخسار هم به مناجات خوانی، عزاداری و مرثیه‌سرایی خواهند پرداخت.

حسینی گفت: شرکت در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران در این مراسم‌ها ضمن عرض تسلیت این مصیبت عظمی به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های نورانی و با فضیلت بهره‌مند شوند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.