۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰
کد خبر: 310666

قدس آنلاین: مراسم آغاز طرح پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی وفرمانده پلیس راهور استان بیست و هشتم شهریورماه در شهرک رضوی مشهد برگزار شد.

آغاز طرح پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی

به گزارش قدس آنلاین،  در این مراسم رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی طی سخنانی اظهار داشت: 36 هزار دستگاه تراکتور در استان وجود دارد که از نظر تعداد قابل توجه است ولی نیاز بخش را تامین نمی کند.

مجتبی مزروعی افزود: 48 درصد از این تعداد عمر بالای 13 سال دارند و نیاز به سرویسهای کلی دارند.

 وی ادامه داد: بسته به نوع کاربری  ما انواع تراکتور داریم  وبرای گسترش  استفاده از تکنولوژی در مزرعه ابتدا باید آمارو اطلاعات  داشته باشیم تا  خدماتی را که برای هر بخش ارائه می شود مشخص شود.

 وی بیان کرد:  از اینرو خدمات پلاک گذاری ماشین های کشاورزی در 6 شهرستان شروع شده بود که از امروز در کل استان گسترش خواهد یافت .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی  با اشاره به اینکه فعلا تراکتورها در روزهای مشخصی در مرا کز دهستانها تجمع می کنند به کشاورزان توصیه کرد که جهت پلاک گذاری به این مراکز مراجعه کنند تا  در آینده برای دریافت سوخت و یا خدمات دیگر با مشکل مواجه نشوند.

فرمانده پلیس راهور  خراسان رضوی نیز در این رابطه گفت: در حال حاضر یکهزارو 500 تراکتوردر بخشها و روستاها  بازدید شده که 558 دستگاه از آنها پلاک دریافت کردند و مابقی در پی اخذ پلاک هستند.

 سرهنگ گرایلی افزود: این طرح در حال حاضر اختیاری است وزمان بندی ندارد و در  مراحل بعدی از تردد تراکتورهای فاقد پلاک جلوگیری می شود .

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.