۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
کد خبر: 310668

بی احتیاطی مالک منزل مسکونی در روشن گذاشتن اجاق خوراک پزی، سوختگی ظرف خوراک پزی و دود فراوان را در پی داشت.

خواب عمیق، حادثه ساز شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125، در پی اطلاع رسانی همسایگان به سامانه 125 مبنی بر استشمام بوی سوختگی و مشاهده دود غلیظ که از لابلای درب یکی از واحدهای مسکونی به بیرون متصاعد می شد ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت 11:30 امروز آتش نشانان ایستگاه 14 را به بلوار قدس، مجتمع والفجر اعزام کرد.

فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: در طبقه سوم این مجتمع مسکونی همسایگان اظهار کردند که بانویی سالخورده در منزل حضور دارد که با توجه به عدم پاسخگویی وی و مشاهده دود که از منافذ درب ورودی به بیرون نشت می کرد احتمال محبوس شدن وی زیاد بود.

کریم ترکاشوند افزود: آتش نشانان پس از قطع جریان برق و گاز مجتمع با استفاده از ابزار مخصوص اقدام به شکستن توپی قفل درب واحد کرده و با استفاده از دستگاه های تنفسی وارد منزل شدند که مشاهده شد مردی 38 ساله در قسمت پذیرایی منزل در خواب عمیقی فرو رفته بود و ظرف خوراک بر روی اجاق گاز قرار داشت که دچار سوختگی شده و همه فضای منزل 45 متر مربعی را پر از دود کرده بود.

در این حادثه، آتش نشانان به سرعت اقدام به باز کردن پنجره ها کرده و اجاق خوراک پزی را خاموش کردند و پس از ارائه تذکرات ایمنی لازم به مالک منزل و اطمینان از مناسب بودن وضعیت جسمانی وی و ایمن سازی محل حادثه به ماموریت خود پایان دادند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.