قدس آنلاین-شهرکرد،گروهان نمونه عشایری با لباس محلی بختیاری بعنوان نماد استان برای رژه به تهران اعزام شدند.

برگزاری ۶۲۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد،معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری ۶۲۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال وبختیاری خبر داد و افزود: از این تعداد برنامه ها ۳۸۰ مورد درون سازمانی است.

سرگرد پاسدار نعمت الله عبد اللهی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات که در ستاد کنگره شهدای استان برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به‌خصوص شهدای استان و با بیان برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه های اجرایی در این هفته می‌توان به رژه حماسی اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه توسط نیروهای آموزش دیده و متفاوت از سال‌های گذشته در ۳۱ شهریور ماه سال جاری در خیابان کاشانی مقابل ساختمان استانداری برگزار می‌گردد.

سرگرد عبداللهی خراجی تصریح کرد: گروهان نمونه عشایری با لباس محلی بختیاری بعنوان نماد استان برای رژه به تهران اعزام شدند.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان از برگزاری رزمایش ۳ گردان در استان خبر داد و افزود: رزمایش گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع)، کوثر و الزهرا در سراسر شهرستان‌های استان بجز شهرستان شهرکرد در استان برگزار می‌شود.

عبداللهی خراجی با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی در شهرستان اردل تصریح کرد: این بیمارستان از ۳۱ شهریور ماه سال جاری همزمان با هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا سراسر استان، دیدار با نماینده ولی فقیه، کلنگ زنی چند استخر در نقاط مختلف استان و خدمت رسانی رایگان در مراکز درمانی زیر نظر سپاه استان در هفته دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌های این مناسبت دانست و بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطرات آنان یکی از برنامه های سپاه استان است که در طول سال بطور مستمر اجرا می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.