رهبر جنبش انصارالله یمن ضمن دعوت از مردم این کشور برای ادامه مبارزاتشان در برابر تجاوزگری‌های عربستان تاکید کرد: در صورتی که عربستان، یمن را اشغال کند ما نیز وارد خاک عربستان خواهیم شد.

عبدالملک حوثی: یمن پیروز خواهد شد/ در صورت اشغال یمن، وارد عربستان می‌شویم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، عبدالملک حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت سالروز انقلاب این کشور ضمن تاکید بر لزوم ادامه پایداری و ثبات مردم یمن گفت: پایداری در برابر تجاوزگری‌ها، گزینه‌ای است که هیچ جایگزینی برای آن نیست.

وی از مردم یمن خواست تا به مبارزات خود علیه تجاوزات عربستان به این کشور ادامه دهند و گفت: یمنی‌ها همچنان باید در مقابل حملات عربستان به کشور خود پایدار باشند و تاکید می‌کنم که یمن پیروز خواهد شد.

رهبر جنبش انصارالله ضمن تاکید بر اینکه هدف متجاوزان، سیطره بر یمن و امکانات و توانایی‌های آن است گفت: عربستان غیرنظامیان و به ویژه کودکان را می‌کشد در مقابل نیز افسران و سربازان خودش نیز در جنگ کشته می‌شوند.

وی گفت: ما راهکارهای سیاسی مطرح برای حل بحران کشور را به شرطی قبول می‌کنیم که حقوق مردم یمن و حاکمیت ملی را نقض نکند.

حوثی تاکید کرد: در صورتی که عربستان یمن را شغال کند ما نیز وارد خاک عربستان خواهیم شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی نصیری IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
    0 0
    هیچگاه تجاوز به خاک کشورها نتیجه نداشته است .فکر میکنم هیتلر بیش از نیمی از جهان را گرفت ولی باز به مرزهای قبلی برگشت وقتی روی نقشه نگاه میکنی وسعتی نمیبینی مثال های فراوانی مثل جنگ ایران وعراق ویا حمله صدام به کویت و.... لذا تجاوز کار همیشه محکوم به شکست است . این همه خونریزی عربستان به بهانه کمک به رئیس جمهور فراری یمن است .آخه رئیس جمهوری که مردم نمیخواهندش چطوری میتونه به اونا حکومت کنه. فکر میکنم یمن باتلاق عربستان میشه .بالاخره عربستان ومتحداش هم باید جواب اینهمه قتل وتجاوز روپس بده .