قدس آنلاین: رييس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان اصفهان با اشاره به تمهيدات ويژه براي بازگشايي مدارس، ايمن‌سازي مدارس حاشيه‌اي را در اولويت نخست برنامه‌هاي پليس راهور اعلام كرد.

تمهيدات ويژه پليس اصفهان براي بازگشايي مدارس

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سرهنگ حسين غلامي در گفتگو با خبرنگار ما گفت: همه ساله در هفته اول مهرماه با بازگشايي مدارس با موجي از ترافيك در سطح شهرها به خصوص كلانشهر اصفهان روبرو مي‌شويم كه امسال نيز مانند سال‌هاي گذشته پليس راهور استان آمادگي كامل دارد تا اين هفته را به خوبي پشت سر بگذاريم.

سرهنگ غلامي از آماده باش 800 نيروي پليس و 200 تيم خودرويي و موتوري در هفته اول مهرماه خبر داد و گفت: تمهيدات ويژه‌اي در نظر گرفته شده تا نسبت به روان‌سازي ترافيك در مقابل مدارس اقدامات لازم انجام شود و تمام تلاش‌ها را به‌كار گرفته‌ايم تا انشاءالله مشكل و حادثه‌اي براي هيچ‌يك از دانش آموزان رخ ندهد.
وي در ادامه ايمن‌سازي مدارس حاشيه‌اي را اولويت نخست پليس راهور در مهرماه امسال عنوان كرد و گفت: در اين زمينه جلسات متعددي با شهرداري‌ها برگزار شده و در خصوص ايمن‌سازي معابر، اصلاح معابر، خط كشي، اصلاح چراغ‌ها، ساماندهي گذرگاه‌هاي عابر پياده به خصوص در جلوي مدارس و ... تصميمات خوبي انجام گرفته است.
رييس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان اصفهان اعزام كارشناسان پليس راهور به مدارس را يكي ديگر از برنامه‌هاي اين پليس در فصل بازگشايي مدارس عنوان كرد و گفت: پليس معتقد است با آموزش‌هايي كه به دانش‌آموزان مقاطع تحصيلي مختلف مي‌دهد در آينده شاهد شهرونداني قانونمند و جامعه‌اي ايمن خواهيم بود.
سرهنگ غلامي در خصوص اجراي طرح زوج و فرد در زمان بازگشايي مدارس گفت: طرح زوج و فرد در هسته مركزي شهر اصفهان از 15 شهريور ماه آغاز شده و پليس مصمم است كه با قدرت تمام اين طرح را اجرا كند.
رييس پليس راهور با بيان اينكه تاكسي‌ها و خودروهاي شخصي كه كارت سرويس مدرسه داشته باشند مشمول جريمه ورود به طرح نخواهند شد، تصريح كرد: طرح زوج و فرد قبلاً از ساعت 7 صبح آغاز مي‌شد كه به منظور رفاه حال شهروندان يك ساعت به تاخير افتاد و با توجه به اينكه زمان حضور دانش آموزان در كلاس‌هاي درس نيز 7 و 30 دقيقه است بنابراين مشكلي براي مردم ايجاد نخواهد شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.