تعداد ۲۰۰ معتاد پر خطر در مناطق حاشیه ای شهر مشهد با همکاری نیروهای انتظامی جمع آوری و به مراکز ماده ۱۶ منتقل شدند.

۲۰۰ معتاد پر خطر در مشهد جمع آوری شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، در طرح پاکسازی معتادان حاشیه شهر مشهد که عصر دوشنبه در روستای اسماعیل اباد مشهد با همکاری نیروهای دادسرای انقلاب، بسیج، نیروی انتظامی، یگان امداد، پلیس مبارزه با مواد مخدر و شهرداری مشهد اجرا شد تعداد ۲۰۰ معتاد پر خطر و کارتن خواب جمع آوری شدند.

مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در حاشیه اجرای طرح پاکسازی حاشیه شهر مشهد اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد یک هزار معتاد در پرخطر و کارتن خواب در مشهد جمع آوری و ساماندهی شدند.

سرهنگ ماشاالله صادقی بیان کرد: در جریان اجرای طرح پاکسازی و جمع آوری معتادان در آخرین روز پایانی از شهریور ماه سال جاری نیز تعداد ۲۰۰ معتاد پر خطر شامل تعداد ۳۰ زن معتاد توسط نیروهای انتظامی جمع اوری شدند.

وی افزود: معتادان جمع آوری شده پس از غربالگری به مراکز درمانی ماده ۱۶ منتقل و پس از سپری کردن طول درمان سه ماهه به آغوش خانواده و جامعه باز می گردند.

وی افزود: معتادان جمع آوری شده در زمان سپری کردن طول درمان همچنین در کارگاه های مهارت آموزی آموزش های لازم را فرا می گیرند تا بازگشتی سالم به جامعه داشته باشند.

صادقی ابراز داشت: در همین راستا از ابتدای امسال ۲۰۰ نفر از بهبودیافتگان در کارگاه های راه اندازی شده توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی مشغول کار شده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.