رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شکوفایی اقتصاد ایران در لغو تحریم‌ها نیست، گفت: دفاع مقدس سال‌هاست شروع شده و ادامه دارد.

شکوفایی اقتصاد ایران در لغو تحریم‌ها نیست/ دفاع مقدس سال‌هاست شروع شده و ادامه دارد
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، سردار محمدرضا نقدی اظهار داشت: اقتصاد ایران با لغو تحریم‌ها شکوفا نخواهد شد حتی اگر تمامی کشورهایی که دشمن ایران هستند آن را لغو کنند.

وی افزود: پیاده نظام دشمن هیچگاه دست از سر کشور ما بر نخواهد داشت و در هر برهه‌ای از تاریخ ایران انقلابی و اسلامی برای صدمه زدن به ما از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

نقدی شرایط دوران دفاع مقدس را وخیم‌تر از اکنون دانست و گفت: تحریم‌ها و کاستی‌ها در آن زمان شدت بیشتری داشت ولیکن نظام با تکیه بر مردم و ایستادگی جانانه آنان در مقابل دشمن از پیچ و خم‌های سخت عبور کرد و اکنون با امکانات و استعدادهای بیشتر حرف اول را در مورد قدرت و اقتدار منطقه می‌زنیم.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که خداوند استقامت ملت ایران را در دوران دفاع مقدس دید و به یاری آنان آمد، اکنون هم با تکیه بر ایمان و ادامه دادن راه شهدا باز هم لطف و یاری خدا شامل حال ما خواهد شد و با رهنمودهای مقام معظم رهبری از این گردنه‌هایی که کشور در آن قرار دارد به سلامت عبور خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج کشور در خصوص تاثیر لغو تحریم‌ها بر اقتصاد کشور گفت: اقتصاد ایران با لغو تحریم‌ها شکوفا نخواهد شد حتی اگر تمامی کشورهایی که دشمن ایران هستند آن را لغو کنند.

وی استفاده درست از منابع داخلی را مهم دانست و گفت: رفع مشکلات، پیشرفت و شکوفایی در کشور بستگی به استفاده درست از ظرفیت‌ها و منابع دارد چرا که اگر این روند به خوبی پیش رود می‌توان تحریم‌ها را در حاشیه نگه داشت.

نقدی خاطرنشان کرد: در مذاکرات نه تنها حرف از برداشتن تحریم‌ها نیست بلکه تصمیم به طرح تحریم‌های جدید علیه ایران دارند و من برای امیدواری‌هایی که می‌دهند مصداقی نمی‌بینم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: پیاده نظام دشمن ما را در هر حال به حال خود رها نخواهند کرد، گاهی در لباس فتنه‌گران داخلی و گاهی تحرکاتی که در سطح وسیع‌تر و توسط استکبار جهانی و ایادی اش انجام می‌شود وارد می‌شود و این ما هستیم که باید یادمان باشد دفاع مقدس ما سالها است که شروع شده و ادامه خواهد داشت.

وی در پایان گفت: مهم این است که از تجریبات و خاطرات خود درس بگیریم و زندگی مردان بزرگ تاریخ از جمله شهدا را که در راه اعتلای کشور و دین از جان خود گذشتند سرلوحه کار خود قرار دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.