۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۲
کد خبر: 311833

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه مشکل گلزنی تیمش را آزار می‌دهد، گفت: باید با تمرینات زیاد اشکالات خود را رفع کنیم.

تونی : پنالتی پرسپولیس درست نبود

به گزارش قدس آنلاین،  تونی اولیویرا شامگاه جمعه در نشست خبری بعد از بازی دو تیم پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز به خبرنگاران گفت: پرسپولیس بازی مستقیمی انجام داد و برای همین ما نتوانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم ولی چند موقعیت هم که داشتیم نتوانستیم گل کنیم.

وی با تاکید بر اینکه گلزنی بزرگترین مشکل تیمش است، ادامه داد: ما باید در نیمه اول گل می زدیم که چون نتوانستیم گلی بزنیم کار خیلی سخت شد و پنالتی کاملا اشتباهی هم برای پرسپولیس گرفته شد و آنها گل زدند و سه امتیاز را بدست آوردند.

تونی با تاکید بر اینکه پنالتی پرسپولیس درست نبود، ادامه داد: امروز نمی خواهم در مورد داوری صحبت کنم ولی داور باید یکی از بازیکنان پرسپولیس را اخراج می کرد که نکرد ولی من با این حال نمی‌ گویم مقصر باخت در این دیدار داور است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز سپس در خصوص حرکت شاهین ثاقبی که به تعویض خود به شدت معترض بود، گفت: شاهین دیگر هرگز این کار را تکرار نخواهد کرد، او جوان است بی تجربگی کرد، حرکت او هم بی احترامی به خودش، هواداران و باشگاه بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.