سرمربی تیم فوتبال راه آهن تاکید کرد اگر بازیکنانش در ۲۰ دقیقه اول دقت لازم را داشتند می توانستند چهار گل به استقلال بزنند.

مهدی تارتار: می‌توانستیم در ۲۰ دقیقه اول ۴ گل به استقلال بزنیم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تارتار پس از تساوی ۳ بر ۳ تیمش برابر استقلال در شرایطی که نیمه دوم را ۱۰ نفره دنبال کرد به خبرنگاران گفت: بازی زیبایی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. اگر بازیکنان ما در ۲۰ دقیقه اول دقت لازم را داشتند و بهتر عمل می کردند می توانستیم ۴ گل از حریف پیش بیفتیم.

وی با اشاره به پنالتی هایی که داور برای استقلال گرفت گفت: من از صحنه دور بودم و نمی توانم قضاوت دقیقی در این مورد داشته باشم اما کسانی که از تلویزیون بازی را دیده اند و با ما تماس گرفتند گفتند که داور اشتباه کرده است.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن خاطرنشان کرد: ظاهرا بازیکن استقلال ابتدا روی دروازه بان ما مرتکب خطا شده است بعد از آن ننزیچ روی بازیکن استقلال مرتکب خطا شد. با این حال باید از بازیکنانم تشکر کنم که عملکرد خوبی داشتند و توانستند یک امتیاز از این دیدار بگیرند. قضاوت در مورد داوری و صحنه های پنالتی را هم به مردم واگذار می کنیم.

مهدی تارتار با رد اینکه بازیکنانش وقت کشی می کردند خاطرنشان کرد: هیچ وقت به بازیکنانم نگفته ام که با این روش وقت کشی کنند. حتی اگر دقت می کردند می توانستیم در ۲۰ دقیقه اول چهار گل به استقلال بزنیم. اگر هم مصدومیتی بوده به خاطر گرفتگی عضله و مشکلات جسمانی بوده است.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کردید چنین نتیجه ای را مقابل استقلال کسب کنید گفت: وقتی نیمه اول را مساوی به رختکن رفتیم تصور نمی کردیم که نتیجه پایانی بازی هم همین باشد. اما بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و فضاها را از حریف گرفته بودند. البتهت استقلال هم چند موقعیت خوب داشت که خدا را شکر موقعیت های آنها به گل تبدیل نشد.

تارتار در مورد اخراج ننزیچ دروازه بان راه آهن گفت: ایگو اگر مقصر باشد در این صحنه قطعا جریمه خواهد شد چون قبل از بازی به آنها گفته بودیم که نباید کارت بی مورد بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال راه آهن در مورد محرومیتش از سوی کمیته انضباطی گفت: من در این مورد با آقای حسن زاده صحبت کردم که حق با ایشان بود و گفتند چون کارت بازی ما در صبا صادر نشده بود محرومیت مان هم طی نشده است. با این حال تابع قانون هستیم و امیدوارم برای همه یکسان اجرا شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.