قدس آنلاین – خوشاب : فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان خوشاب گفت: ۱۵۰ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در این شهرستان اجرا می شود.

تبیین ارزش های انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جوان وظیفه مهمی است

سرگرد پاسدار سید ابوطالب حسینی موحد در گفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در خوشاب افزود: این برنامه ها شامل بهره برداری از چند طرح اقتصاد مقاومتی، ویژه برنامه های علمی و فرهنگی، برپایی نمایشگاه های متعدد دفاع مقدس و اجرای برنامه های نظامی در سطح شهرستان است.

وی بابیان اینکه برای افزایش کیفیت این برنامه ها 10 کمیته در ستاد گرمیداشت هفته دفاع مقدس خوشاب تشکیل شده است ادامه داد : از رویکردهای مهم ویژه برنامه های دفاع مقدس توجه به فعالیت های فرهنگی می باشد.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه دشمن برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی جبهه جنگ نرم را با هدف آسیب زدن به بنیان های فکری و ارزش های اسلامی ایجاد کرده است، تبیین ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای نسل جوان و نوجوان کشور وظیفه مهمی است که توجه همه مسئولان را می طلبد.

وی یاد آور شد : باید با تبیین معارف اهل بیت (ع)، اندیشه های امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و نشر ارزشهای دفاع مقدس که برگرفته از فرهنگ دینی و اهل بیت (ع) است در برابر حرکت های ضد ارزشی دشمن بایستیم. /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.