قدس ‌آنلاین:جامعه روحانیت مبارز به مناسبت جان باختن شمار زیادی از حجاج بیت الله الحرام با صدور بیانیه ای اعلام کردحاکمان نالایق و بی کفایت عربستان باید پاسخگوی مسئولیت ناشناسی و بی توجهی به امنیت و سلامت زائران حرم الهی باشند.

حاکمان بی کفایت عربستان باید پاسخگوی مسئولیت ناشناسی خود باشند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری جامعه روحانیت مبارز در این بیانیه آمده است:

جان باختن مهاجران الی الله در جشن قربانی و تقرب به حضرت رب العالمین در حال طرد شیاطین را به ملت شریف ایران و خانواده های داغدار تسلیت عرض می کنیم و اطمینان داریم پاداش بزرگ الهی در انتظار این ضیوف الرحمان است. برای آسیب دیدگان و همه زائران بیت الله آرزوی سلامت و انجام مقبول اعمال و مناسک داریم. بی شک حاکمان نالایق و بی کفایت عربستان باید پاسخگوی مسئولیت ناشناسی و بی توجهی به امنیت و سلامت زائران حرم الهی باشند.

امت اسلامی در این ایام تاوان سنگین جنگ طلبی، ماجراجویی و زیر پاگذاشتن احکام مسلم اسلامی و پایمال شدن جان و مال مسلمانان بی شمار چه در سرزمین وحی و چه در دیگر اماکن اسلامی توسط حکام ضد اسلام آل سعود را می پردازند.
جامعه روحانیت مبارز به دولت ظالم واز خدا بی خبر عربستان هشدار می دهد، انتقام الهی نزدیک است و از ملت بزرگ اسلام می خواهد که همه به حبل الهی تمسک کنند و با وحدت و همدلی سایه شوم استکبار، صهیونیزم، حکام خود فروخته و ضد مردمی و جریان های افراطی و ضد اسلامی را کنار زنند.
ان شاءالله
از خداوند متعال عزت اسلام و مسلمین و سرافرازی ملت شریف ایران و رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه خدمتگزاران نظام اسلامی را خواستاریم.

 

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز

محمدعلی موحدی کرمانی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.