دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی از تدوین ۷۱ طرح نظرسنجی در موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی خبر داد.

تدوین ۷۱ طرح نظر‌سنجی در موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی‌

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی اظهار داشت: کارنامه نظرسنجی موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی در سال 1393 به‌منظور اطلاع رسانی و انعکاس فعالیت‌های مرتبط با آن در گروه آموزشی پژوهشی دبیرخانه شورای عالی فرهنگی انجام شده است.

وی عنوان کرد: در این کارنامه، طرح‌های نظرسنجی موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی از جمله معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی، دبیرخانه شورای عالی فرهنگی، موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی، موسسه بقاع متبرکه و اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی بررسی شده است.

معاون تبلیغات اسلامی خراسان رضوی تصریح کرد: در سال 1393 از سوی موسسات فرهنگی آستان قدس رضوی، تعداد 71 طرح نظر سنجی انجام شده که نسبت به سال 1392 با 58 درصد رشد همراه بوده است.

حسینی بیشترین آمار طرح‌های نظرسنجی را به ترتیب در معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی، دبیرخانه شورای عالی فرهنگی و اداره کل روابط عمومی آستان قدس رضوی نام برد.

دبیر شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی بیان کرد: در سال 1393در معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی42 طرح نظرسنجی انجام شده و در مقایسه با سال 1392 با 87 درصد افزایش همراه بوده که تمامی طرح‌ها خاتمه یافته است.

حسینی تصریح کرد: تعداد 15 طرح نظرسنجی در دبیرخانه شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی انجام شده که میزان پیشرفت فیزیکی صددرصد بوده است.

وی تصریح کرد: اداره کل روابط عمومی در سال 1393 تعداد 9 نظرسنجی انجام داده که از این تعداد، 89 درصد از طرح‌های نظرسنجی به اتمام رسیده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    چرا تمام كشورهاي اسلامي رفتن به حج رو تحريم نميكنند. صعوديها تا كي بايد بد رفتاري و توهين كنند. براي اونها زايران حكم توريست دارند و منبع درآمد. به خدا اگر يك سال تحريمشون كنند سال بعد با احترام با همه مسلمانها برخورد ميكنند. تو رو خدا مسلمانها بياييد كمپين تحريم تشكيل بديد و به علماي اسلامي اصرار كنيم تا حكم به تحريم بدهند. علما بايد با توجه به وضعيت موجود مسلمانن تصميم گيري كنند جتي اگر بيامپر هم حكم به رفتن به مكه را دادند. تو رو خدا اين كمپين رو تشكيل بديد