قدس آنلاین- تبریز:رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: بدهی دولت در پرداخت وجوه گندم خریداری شده، ۷۲ میلیارد تومان است که انشاءالله در اسرع وقت به حساب کشاورزان واریز می شود.

بدهی دولت در پرداخت وجوه گندم خریداری شده، ۷۲ میلیارد تومان است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، کریم مهری در دیدار با کارکنان مدیریت شهرستان تبریز اظهار داشت: ترویج و توسعه کشت کلزا، توسعه سیستم های آبیاری تحت فشار و کم فشار و بکارگیری روش‌های نوین در امر کاشت، داشت و برداشت نظیر خاک‌ورزی حفاظتی، بخشی از فعالیت‌های سازمان در امر مدیریت منابع آب و استفاده بهینه از نهاده‌ها است.

 

وی افزود: بدهی دولت در پرداخت وجوه گندم خریداری شده، 72 میلیارد تومان است که انشاءالله در اسرع وقت به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: قیمت تضمینی خرید شیرخام، خاص شیرهای خام با بار میکروبی 100 هزار، 14 هزار و 400 ریال است.

وی در خصوص تغییر کاربری اراضی نیز گفت: اراضی که بعد از سال ‌90، برای تغییر کاربری و صنایع کشاورزی مجوز گرفته‌اند در صورتی که تا به حال کاری انجام نداده باشند، امور اراضی و واحد حقوقی موظف به لغو این مجوزها هستند.

مهری با تاکید مجدد به مسئله رفاه کارکنان، تصریح کرد: از تمام کارکنان می‌خواهم موضوع رفاه و مسکن را از تعاونی‌های موجود مطالبه کنند و در صورت نیاز تعاونی‌های جدید تشکیل داده و هیئت‌مدیره مورد نظر خود را انتخاب کنند.   

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.