مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ۲۰۰مبلغ ویژه دهه امامت و ولایت توسط تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در حاشیه شهر مشهد فعال شدند.

فعالیت تبلیغی ۲۰۰ مبلّغ ویژه دهه امامت و ولایت در حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام سیدمحمود مرویان حسینی با اشاره به برنامه های دهه امامت و ولایت در سطح استان خراسان رضوی از فعالیت تبلیغی ۲۰۰ مبلّغ ویژه دهه امامت و ولایت در حاشیه شهر مشهد خبر داد.

گفت:50 سخنران ویژه به 50 مسجد محوری حاشیه شهر مشهد در دهه امامت و ولایت امسال اعزام می شوند.

وی با اشاره به اعزام 50 مداح و ذاکر، به مراسم و محافل عید سعید غدیر در حاشیه شهر اظهار کرد: فعالیت 100 مبلّغ برادر و خواهر و استقرار 50 روحانی جهت برگزاری ویژه برنامه های عید غدیر، برگزاری مسابقه های فرهنگی و تبیین معارف اهل بیت علیهم السلام برای عموم مردم از دیگر برنامه های این دهه با فضیلت خواهد بود.

عضو ستاد فرهنگی و اجتماعی حاشیه شهر مشهد افزود: محله آرایی و مسجد آرایی توسط هیئات مذهبی، توزیع بسته های فرهنگی و انتشار مجموعه صوتی «همای رحمت» ویژه این ایام، از دیگر اقدامات صورت گرفته برای حاشیه شهر مشهد می باشد.

وی افزود: البته صدها تشکّل، هیئت، کانون فرهنگی و مسجد با همّت بلند و با خلق ابتکارات و خلاقیت ها و بهره بردن از ظرفیت های مردمی و نقش آفرینی جوانان در حاشیه شهر مشهد به تشکیل مراسم ها، مناسبت ها، گردهمایی ها و جشن های امامت و ولایت غدیر اقدام می کنند و دستگاهها و نهادها نقش تقویت کننده و پشتیبان را بعهده دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.