مدیرعامل خودروسازی سایپا با اعلام اینکه قیمت صادراتی پراید به صورت سی کی دی به کشورهای همسایه ۵۸۰۰ دلار است، گفت: برخی تلاش می کردند با تولید داخلی مقابله کنند اما در سایپا با ارائه مدل های جدید ، فروش در سایپا عادی شده است.

فروش سایپا عادی شد؛پراید صادراتی ۵۸۰۰ دلار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، مهدی جمالی با تاکید بر صادرات 45 هزار دستگاه خودرو تا پایان سال گفت : در نیمه اول امسال 18 هزار دستگاه خودرو پراید و تیبا به بازارهای صادراتی سایپا صادر شده است.

وی در حاشیه نشست خودروسازان و قطعه سازان با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود : بطور متوسط روزانه 1500 تا 1700 دستگاه انواع خودرو در گروه خودروسازی سایپا تولید می شود که در سه ماه پیش رو این رقم به 2000 دستگاه در روز افزایش می یابد.
مدیرعامل سایپا با بیان اینکه سایپا بزرگترین صادرکننده کشور در شرایط حاضر است ، گفت : قیمت صادراتی هر دستگاه خودرو پراید به صورت قطعات منفصله ( سی کی دی ) به کشورهای همسایه 5800 دلار است.
جمالی با بیان اینکه محصولات سایپا به بیش از 5 کشور صادر می شود ،افزود : گروه خودروسازی سایپا حدود 80 درصد از صادرات خودرو کشور را در اختیار دارد و این شرکت خودروساز فرصت های بسیار خوبی در بازار های صادراتی ایجاد کرده است.
وی با اشاره به رکود بازار خودرو گفت : برخی تلاش می کردند با تولید داخلی مقابله کنند اما در سایپا با ارائه مدل های جدید ، فروش در سایپا عادی شده است و صنعت خودروسازی کشور توانست این پدیده را مدیریت و وضعیت را به شرایط عادی برگرداند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رزمنده دوران دفاع مقدس IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    5 0
    آقای جمالی جوجه را آخرپاییز می شمارند . خدا کند که برای عراقی ها خودروهای با کیفیت تولید کنید چون آنها از ملت ایران بهترند . ما مردم ایران خودروهای با کیفیت وبا قیمت ارزانتر می خواهیم.یارانه ازمردم ایران است ولی به کام کشورهای بیگانه شما به مردم دارید ظلم می کنید .
  • نمیخریم IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    2 0
    دروغه میخوان با این حرفها مردم رو ناامید کنن
  • اکبر IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
    1 0
    دروغگو دشمن خداست
  • kamal IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    1 0
    300 دلار به عراق فروخته شده
  • عباس IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
    0 0
    خالی نبندید