نماینده آمل اظهارداشت: در روستای زیارت گرگان بیش از هزار واحد ساخت و ساز غیر مجاز صورت گرفته که متاسفانه برخی از مقامات و مسئولین هم در آن نقش دارند.

افشای نقش برخی مسئولان در پرونده سنگین زمین خواری گرگان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس به نقل از افکار نیوز، عزت اله یوسفیان ملا نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی افکار خبر با اشاره به گزارش رسیده در خصوص ساخت و سازهای غیر مجاز، زمین خواری و تصرفات اراضی ملی در روستای زیارت شهرستان گرگان گفت: این گزارشات در ستاد بررسی و در دستور کار قرار گرفت.

 وی افزود: بر اساس گزارشات واصله در روستای زیارت شهرستان گرگان بیش از هزار واحد زمین خواری صورت گرفته و متاسفانه رد پای برخی از مسئولین و مقامات هم در این زمین خواری و تخلفات مشاهد می شود. عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: عمده تخلفات از سوی افراد غیربومی منطقه انجام شده و این افراد از مناطق دیگر با رجوع به این روستا و تصرف زمین ها بصورت غیرمجاز به ساخت و ساز مبادرت کردند.

یوسفیان تاکید کرد: گزارشهایی که به ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی رسیده از سوی مراجع رسمی ارائه شده و متاسفانه در این گزارشات قید شده که برخی از مسوولین و مقامات هم جزو کسانی هستند که ساخت و سازهای غیر مجاز داشتند.

وی با تاکید بر اینکه پرونده سنگینی برای این روستا در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل شده، افزود: ما برای بررسی این پرونده از همه مقامات و مسئولین محلی دعوت می کنیم تا جهت بیان نظرات خود، نحوه انجام این تخلفات و مقصران در این زمینه در ستاد حضور یابند. نماینده آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسات آینده ستاد این پرونده بررسی و تصمیمات لازم در این زمینه گرفته خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.