قدس آنلاین: وزیر جهاد کشاورزی گفت: نظام صنفی کشاورزی باید به عنوان بالاترین پشتوانه برای پرورش دهندگان زنبور عسل در زمینه حل مشکلات این دسته از کشاورزان وارد عمل شده و در تامین آسایش آنان عمل کند.

نظام صنفی کشاورزی باید برای آسایش زنبورداران تلاش کند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، محمود حجتی در حاشیه بازدید از شرکت سهامی زراعی گلپایگان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ارزش افزوده و ارائه خدمات قبل از تولید به صورت مطلوب به کشاورزان از جمله مهمترین مشکلات کشاورزان کشور است.

وی تصریح کرد: این مشکل باید به صورت حقیقی و حقوقی حل شود تا کشاورز دغدغه‌ای در تولید و فروش محصولات خود نداشته باشند.

وزیر جهاد کشاورزی تأکید کرد: یکی از راه کارهای حل این مشکل تعامل کشاورزان با یک دیگر و راه اندازی تعاونی‌های کشاورزی است که به عنوان یکی از راه‌کارهای مطلوب در بحث فروش محصولات کشاورزان می‌تواند راهگشا باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات زنبورداران گفت: زنبورداری و پرورش زنبور عسل یکی از بخش‌های اصلی کشاورزی محسوب می‌شود و در این خصوص باید تشکلات نظام صنفی کشاورزی در سطح منطقه جوابگوی مشکلات زنبورداران باشند.

حجتی تأکید کرد: نظام صنفی کشاورزی باید به عنوان بالاترین پشتوانه برای پرورش دهندگان زنبور عسل در زمینه حل مشکلات این دسته از کشاورزان وارد عمل شده و در تامین آسایش آنان عمل کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.