قدس آنلاین – رها واعظی: آن هایی که به حضور در رسانه های اجتماعی وابسته اند، بدون اینترنت و بدون حضور تکنولوژی نمی توانند زندگی کنند. خودروی مفهومی جدید نیسان برای این دسته از افراد طراحی شده است.

خودروی مفهومی جدید نیسان، رویای آن‌هایی که به حضور در رسانه‌های اجتماعی وابسته‌اند!

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، خودروی مفهومی جدید نیسان که تصاویر آن در نمایشگاه توکیو برای اولین بار به نمایش گذاشته شده، اولین خودرویی است که به طور خاص برای نسل وابسته به دیجیتال آینده طراحی شده است.

این خودرو به درخواست نسل جدید و با توجه به نظرخواهی های مختلف از آنان طراحی شده و دارای کیفیت عالی در طراحی می باشد.

خودروی مفهومی جدید نیسان، برای نسلی طراحی شده که کاملا به حضور در فضاهای اجتماعی وابسته شده اند و نمی توانند یک لحظه بدون اینترنت، اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و ... دوام بیاورند.

این خودرو به مسافران خود اجازه می دهد تا به شبکه های اجتماعی متصل شوند و تصاویر و تجارب مورد نظر خود را لحظه به لحظه با آن ها به اشتراک بگذارند.

فضای داخلی این خودرو سفید طراحی شده است و تصاویر مختلف از شبکه های اجتماعی بر روی مانیتور ایجاد شده در مقابل هر شخص نمایش داده می شود.

مسافران این خودرو همچنین می توانند جزییاتی از خودروی مفهومی جدید نیسان، چگونگی رانندگی با آن، چگونگی کاربری خودرو و موارد این چنینی را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و تصاویری از وضعیت خود در خودرو را در صفحات اجتماعی خود پست کنند.

طرح این خودرو با فضای داخلی سفید و صفحه نمایش های وسیع مقابل صندلی نشیمن هر مسافر، طراحی درب، داشبورد، فرمان، صندلی ها و پشت سری ها بسیار ارگونومیک و آرامش بخش است.

کاربران این خودرو، نیازی با استفاده از هیچگونه دستگیره و یا دکمه یی برای انجام امور خود در ماشین ندارند و تنها با استفاده از فرمان های صوتی و سنسورهای حرکتی می توانند به اهداف خود در خودرو دست پیدا کنند.

این طرح مفهومی ارائه شده از نیسان در نمایشگاه توکیو، بسیار مورد توجه قرار گرفت. به گفته ی تماشاگران، این طرح مانند گوشی های هوشمندی است که در دست مردم استفاده می شود.

طراح این خودرو ادعا کرده است که با مشاهده ی استقبال بی نظیر از این طرح، احتمالا به زودی شاهد ساخت این خودرو و تردد آن در خیابان ها خواهیم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.