قدس آنلاین: مدير موزه بزرگ منطقه اي خراسان از برگزاري نشست های خراسان شناسی دراين موزه با حضور كارشناسان، اساتيد، مديران متخصص و افراد صاحب نظر در اين موزه خبر داد.

برگزاری نشست های  خراسان شناسی در موزه بزرگ منطقه ای خراسان

به گزارش قدس آنلاین، رجبعلی لباف خانیکی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با توجه  به آغاز فعالیت  فاز دوم بهره برداری موزه ، مقرر شد نشست های خراسان شناسی با موضوعات مختلف  پیرامون خراسان بزرگ  با حضور اساتید برجسته، صاحبنظران و محققین  حوزه خراسان شناسی درمحل این موزه برگزار شود.

 مدیر موزه بزرگ منطقه ای خراسان تاکید کرد: بر اساس  برنامه ریزی  انجام شده  در نشست اول که مقارن با روز   بیست و دوم مهرماه  سال جاری  نشستی علمی با عنوان «خراسان » برگزار خواهد شد و سخنرانان این نشست  در مورد جغرافیای تاریخی خراسان  - باستان شناسی خراسان و تاریخ  خراسان  مباحث خود را ارایه خواهند كرد.

 به گفته مدیر موزه بزرگ منطقه ای خراسان ، این موزه در راستای  اهداف  پژوهشی  و علمی خود و با هدف تبدیل شدن به کانون  فعالیت ها و مبادلات علمی حوزه خراسان و با برنامه ریزی های  صورت گرفته تلاش دارد  از این به بعد نشست های خود را  پیرامون  موضوعات مختلف  حوزه خراسان شناسی همچون فرهنگ عامه، باستان شناسی، صنایع دستی و گردشگری، مشاهیر خراسان، هنرو ادبیات در قالب سخنرانی های علمی برگزار كند.

لباف خانيكي خاطر نشان كرد: اميدواريم با  استقبال محققین ، اساتید و دانشجویان و افراد مختلف این حرکت  بصورت دایمی در برنامه های آتی موزه قرار گرفته و تداوم یابد و در آینده نیز پژوهش های مذکور در قالب فصلنامۀ پژوهشی  در اختیار دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و علاقه مندان قرار گیرد

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.