شقایق شیدایی: کواچ چراغ سبز به فدراسیون والیبال ایران نشان داد. سرمربی صربستانی تیم ملی والیبال که با ناکامی شاگردانش در جام جهانی، ...

«کواچ»  کوتاه آمد

صدای همه  معترضان را در آورد و مدام هم در برابر پیشنهاد فدراسیون برای تقویت کادرش مقاومت کرد. این در حالی بود که به قول مخالفانش ضعیفترین کادر را ایران در لیگ جهانی و جام جهانی  داشت.  انتقادها آن قدر بالا گرفت که رئیس فدراسیون، کارگروهی را برای بررسی عملکرد تیم ملی و کواچ تشکیل داد. وقتی همه کارشناسان بر تقویت کادر فنی اصرار کردند، داورزنی هم همان روز در جمع خبرنگاران گفت: «اگر کواچ با شرایط  و خواسته‌های ما نیمکت را تقویت کرد که هیچ، وگرنه ادامه همکاری با او مقدور نیست و عذر او را می‌خواهیم.» حالا چند روز بعد از خط و نشان فدراسیون، ظاهراً کواچ هم از موضع خودش پایین آمده است. هر چند او مستقیم حرفی نزده، اما مدیر برنامه‌های او در مصاحبه‌ای گفته: «کواچ با تغییر کادر موافق است.» همین تغییر موضع را بعضی ها به عنوان ماندن سرمربی صربستانی قلمداد کرده اند، اما  محمد رضا داورزنی هنوز قانع نشده  و ترجیح می‌دهد فعلاً تا بعد از صحبت با او صبر کند، به خاطر همین می‌گوید: «برای اینکه شبهه ای نماند باید با خودش صحبت کنیم و بعد تصمیم گیری کنیم.» با اینکه بعضی ها از ماندگاری بوبان سخن می‌گویند، اما امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال که دوباره به فدراسیون برگشته ،هنوز هیچ صحبتی با او نکرده و منتظر تصمیم فدراسیون است.

او می‌گوید:« من هنوز صحبتی با کواچ نکرده ام. منتظر تصمیم نهایی فدراسیون هستم  و طبق آن با سرمربی تیم ملی صحبت کنم.»

از طرفی داورزنی که قول داده بود قبل از شروع لیگ برتر جمع بندی کارگروه را اعلام کند، هنوز دو جلسه دیگر دارد. او که حرفهای کارشناسان جوانتر را هفته پیش شنیده، دوشنبه با پیشکسوتان جلسه دارد و چند روز بعد هم هیأت رئیسه را دور هم جمع می‌کند تا جمع بندی و تصمیم جدید درباره سرمربی تیم ملی را تصویب کند. حتی خوش خبر هم معتقد است، فعلاً باید تا جلسه هیأت رئیسه صبر کرد: «داورزنی دو جلسه دیگر هم دارد. باید حرفهای پیشکسوتان را هم بشنود و بعد هم در جلسه هیأت رئیسه درباره ماندن یا نماندن کواچ تصمیم گیری کند. فعلاً ما صبر می‌کنیم و بعد برای ابقا یا تعویض سرمربی دست به کار می‌شویم، چرا که هنوز جمع بندی نشده است.» البته داورزنی نمی خواهد تیم ملی، المپیک را به همین راحتی از دست بدهد و از طرفی نمی خواهد با ریسک تعویض مربی، آرزوی سهمیه المپیک را بر باد دهد. با این حال او روی مربیانی که از قبل آماده کرده هم فکر می‌کند تا بهترین انتخاب را انجام دهد، مربیانی که به قول خودش از کواچ باسابقه تر و با تجربه تر هستند و حتی در المپیک هم مربیگری کرده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.