قدس آنلاین- تبریز: نائب رئیس شورای شهر تبریز گفت: با حمایت های شورا و شهردار تبریز و مدیریت مناسبی که وجود دارد راه باشگاه ماشین سازی برای لیگ برتری شدن هموار می باشد .

 راه ماشین سازی برای لیگ برتری شدن هموار است

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سردار محمد حسین جعفری با حضور در محل برگزاری تمرینات باشگاه ماشین سازی تبریز گفت: ماشین سازی فنی با دانش و با سابقه و ترکیبی از مربیان جوان و با تجربه آینده خوبی در لیگ دسته یک امسال دارد و با کمی همت به لیگ برتر صعود خواهد کرد .

 

عضو هئیت رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به نتایج قابل قبول ماشین سازی تبریز در نه هفته اول رقابتهای لیگ یک گفت: من نتایج تیم های فوتبال تبریز بخصوص ماشین سازی را در این فصل پیگیری می کنم.
این تیم در برابر تیم های قدر لیگ یک بازیهای درخشانی داشته است و تنها یک باخت در طول 9 هفته نتیجه قابل قبولی برای این تیم است.
هنوز 29 بازی در پیش رو داریم و ماشین سازی تبریز فرصت بسیاری برای رسیدن به صدر جدول را دارد .
جعفری با اشاره به اینکه با یکی دو پیروزی می توان به صدر جدول رده بندی رسید و بدون استرس در ادامه مسابقات ظاهر شد گفت: با توجه به ساختار سازمان ورزش شهرداری و همچنین توجه شهردار محترم و اعضای شورای شهر بازیکنان نباید نگرانی مالی داشته باشند در شهرداری ما دیر و زود داریم اما سوخت و سوز نداریم .
عضو شورای شهر تبریز گفت: ماشین سازی قدیمی ترین و ریشه دارترین تیم تبریز است و طبیعتا تمامی مسئولان علاقه مند به رشد و بازگشت این تیم به دوران اوج خود هستند .
مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه شورای شهر همواره پشتیبان این تیم خواهد بود گفت: بازیکنان ماشین سازی تبریز باید بدون توجه به مسائل دیگر به فکر پیروزی در بازی ها باشند و با تمرکز کامل و اراده قوی در برابر تیم های دیگر حضور یابند .
وی در پایان با تقدیر از تلاش مدیران، مربیان و بازیکنان تیم در راستای جلب رضایت دوستداران تیم گفت: هواداران ماشین سازی سرمایه های واقعی تیم هستند و همه باید برای شاد کردن دل هواداران با جان و دل تلاش کنند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.