۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
کد خبر: 315430

قدس ‌آنلاین- تبریز: بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز از اقدام مسئولان باشگاه گسترش فولاد مبنی بر اعلام رضایت با ادامه حضورش در تراکتورسازی، تشکر و قدردانی کرد.

تراکتور از بحران خارج می‌شود

به گزارش قدس انلاین از تبریز،سعید آقایی بازیکن بومی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص تمرینات تیمش و روند آمادگی خود  گفت: در این مدت که لیگ تعطیل بود، تمرینات خوبی برگزار کردیم. من هم در مدتی که در تمرینات حضور نداشتم به صورت انفرادی تمرین کردم و الان کاملا آماده هستم.

وی در خصوص علت غیبتش در تمرینات تراکتورسازی بیان داشت: مشکل خاصی نبود و فقط می‌خواستم تکلیفم روشن شود که خوشبختانه در تراکتورسازی ماندگار شدم.

بازیکن تراکتورسازی با تقدیر از اقدام مسئولین باشگاه گسترش فولاد تبریز مبنی بر اعلام رضایت با ادامه حضورش در تراکتورسازی، ابراز داشت: آقای زنوزی و سمندر با آقای عباسی صحبت کردند و من از همه آنها تشکر می‌کنم که با این کار هم به شهر خودشان خدمت کردند و هم مانع پیشرفت من نشدند.

وی در ادامه با بیان اینکه تیمش بازی سختی با فولاد خوزستان دارد، خاطرنشان کرد: فولاد شرایط خیلی بدی دارد و ما هم نتایج مناسبی نگرفته‌ایم و قطعا هم ما و هم فولاد برای برد به میدان خواهیم رفت ولی به نظر من هر تیمی که تمرکز لازم را داشته باشد، موفق خواهد بود و نتیجه لازم را کسب خواهد کرد.

آقایی در خصوص طلسم فولاد در اهواز و اینکه آیا این مسئله از لحاظ روحی و روانی روی تراکتورسازی می‌تواند تاثیرگذار باشد یا خیر، گفت: ما به نتایج قیلی فکر نمی‌کنیم و تمام تمرکزمان به بازی آینده است. انشالله هر 3 امتیاز بازی را بگیریم و از این شرایط بحرانی خارج شویم.

بازیکن تبریز تراکتورسازی در پایان اظهار کرد: ما در این مدت نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم که همین جا از همه آنها عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم مثل همیشه که در شرایط سخت تیم را تنها نگذاشته‌اند، به حمایت خود ادامه دهند و مطمئن باشند ما هم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا با نتایج خوب، قدردان زحمات آنها باشیم و دلشان را شاد کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.