۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 315545

قدس آنلاین – سبزوار : معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سبزوار از آغاز توزیع شیر رایگان بین دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

توزیع شیر در راستای تغذیه سالم است

مرتضی بینش در حاشیه مراسم توزیع شیر که به صورت نمادین در آموزشگاه ابتدایی مقداد سبزوار برگزار شددر گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در سبزوار افزود: از این پس 50 هزار بسته شیر به صورت رایگان بین دانش آموزان 278 مدرسه مقاطع مختلف این شهرستان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه در نظر داریم امسال 70 نوبت شیر رایگان بین دانش آموزان شهرستان توزیع کنیم با تاکید بر توجه بیشتر به سلامت جسمی و روانی دانش آموزان اظهارداشت : توزیع شیر در راستای تغذیه سالم است که باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار سبزوار نیز در گفت و گو با خبرنگار ما یکی از سیاست های دولت یازدهم را توجه ویژه به بخش بهداشت و درمان عنوان کرد و با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه جامعه یاد آور شد : سلامت روحی و جسمی افراد به عنوان یک امر مهم مورد توجه است.

حسین میردشتی به اهمیت مصرف شیر و تغذیه سالم اشاره کرد و خاطر نشان نمود : تغذیه سالم به عنوان یک فرهنگ ارزشمند و شایسته بین مردم بویژه دانش آموزان باید نهادینه شود.

در این مراسم نیز نمایشگاهی از غذاهایی که با شیر و فرآورده های آن تهیه می شود برپا شد. /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.