خبرنگار وقت روزنامه صبح امروز عنوان کرد: هرچند درباره جمله منتسب به روح‌الله حسینیان در سال ۷۸ اصلاحیه‌ای چاپ شد اما جمله «ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم» برای همیشه به نام حسینیان ثبت شد.

حسینیان هیچ‌گاه نگفت «ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم»/ خبرنگار روزنامه «قاضی» را «قاتل» شنید!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، شهریار شمس مستوفی خبرنگار وقت روزنامه «صبح امروز» توضیحاتی را پیرامون اظهارات منتسب به روح‌الله حسینیان که در صفحه نخست روزنامه صبح امروز در سال 1378 چاپ شده بود ارائه کرد.

شمس مستوفی در این باره در صفحه فیس‌بوکش نوشت: این روزها عکس صفحه نخست روزنامه صبح امروز 1378 با این نقل قول از حسینیان که «آخه باباجون، ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم» دست بدست می شود و در صفحات شبکه های اجتماعی میچرخد. سخنی که هیچگاه از دهان حسینیان خارج نشد.

وی در این باره افزود: در سال 78 من در روزنامه صبح امروز کار میکردم نوار سخنرانی حسینیان درجمع شاگردان مدرسه حقانی در مورد کشته شدن سعید امامی در زندان به روزنامه رسید و یکی از همکاران آن را پیاده و برای چاپ آماده کرد.

این خبرنگار باسابقه کشورمان در ادامه تصریح کرد: پس از انتخاب این تیتر برای مطلب و چاپ آن، تکذیبه ای از حسینیان به روزنامه رسید مبنی بر اینکه این جمله را او نگفته است پس از گوش کردن دوباره نوار مشخص شد اصل جمله این بوده است: «آخه ما خودمان والله یک زمان قاضی بودیم، یک زمانی زندانبان بودیم. تاکنون صدها نفر واجبی خوردند و نمردند.» اما به اشتباه همکار ما قاضی را قاتل شنیده بود البته اصلاحیه خبر چاپ شد اما جمله "ما خودمان والله یک زمان قاتل بودیم" برای همیشه به نام حسینیان ثبت شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.