قدس آنلاین- تبریز: با حضور شهردار تبریز، معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و عموم شهروندان، چهار پروژه عمرانی فرهنگی، خدماتی و ورزشی، به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از ۴ پروژه عمرانی، ترافیکی و ورزشی با اعتباری بالغ بر ۴۳۸ میلیارد ریال در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سالن ورزشی چند منظوره شهید یاغچیان، پارکینگ مکانیزه طبقاتی، آسفالت‌ریزی 21 مسیر اصلی و فرعی و همچنین پل عابرگذر ائل‌گلی، چهار پروژه‌ای بود که در مجموع، با اعتباری بالغ بر 438 میلیارد ریال افتتاح شد.

سالن ورزشی چند منظوره شهید یاغچیان با اعتبار 30 میلیارد ریال و در مدت یک سال اجرا و تکمیل شده است. این سالن ورزشی با مساحت 1200 مترمربع، در سه طبقه طراحی شده و علاوه بر کارکرد ورزشی، در مواقع بحرانی نیز قابلیت موثری خواهد داشت.

پارکینگ مکانیزه طبقاتی، دیگر پروژه‌ای بود که ظهر امروز به دست شهردار تبریز به بهره‌برداری رسید. این پارکینگ مکانیزه و طبقاتی، با ظرفیت 96 خودرو طراحی طراحی و در مجاورت شهرداری منطقه دو اجرا شده است. آورده طرف مشارکت‌کننده این پروژه کم‌نظیر  و مدرن، بالغ بر 350 میلیارد ریال عنوان شده است.

همچنین آسفالت‌ریزی 21 مسیر اصلی و فرعی حوزه شهرداری منطقه دو از جمله مسیر کمربندی میانی، خیابان مارالان، خیابان عزیزآباد و جاده ائل‌گلی با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد ریال نیز ظهر امروز به بهره‌برداری رسید. 

پل عابر پیاده ابتدای خیابان بهارستان جاده ائل گلی چهارمین پروژه‌ای بود که ظهر امروز افتتاح شد.  این پل با 67 متر طول، 3 متر عرض و 4.5 متر  ارتفاع، با صرف اعتبار اولیه 460 میلیون تومان احداث شده است. 

عباس عادلی‌شهیر شهردار منطقه دو تبریز در مراسم بهره‌برداری از این چهار پروژه، از صرف 350 میلیارد تومان بودجه این منطقه برای اجرای 85 پروژه در سال جاری خبر داد.

وی گفت: از این بودجه، 280 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌‌های عمرانی در سطح منطقه دو صرف شده و مابقی به پروژه‌های عمرانی مناطق معین اختصاص داده شده که پروژه میدان ساعت و مسقف‌سازی گلزار شهدا از آن جمله است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.