قدس آنلاین: معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: به مناسبت ماه محرم و صفر، طرح «اطعام حسینی» توسط این نهاد برگزار می‌شود.

اجرای طرح اطعام حسینی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، «برات سلیمی» ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: کمیته امداد استان در قالب این طرح نذورات وکمک‌های مردمی را جمع‌آوری و بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع می‌کند.

وی با اشاره به آمادگی کمیته امداد استان در ماه‌های محرم و صفر برای جمع‌آوری کمک‌ها و نذورات مردمی برای اطعام نیازمندان، گفت: مردم خیر استان می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را در قالب این طرح برای توزیع بین افراد مستحق و نیازمندان واقعی به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و 70 مراکز نیکوکاری مستقر در محلات و دهستان های استان تحویل دهند.

سلیمی تصریح کرد: شماره حساب 14005080040نزد بانک مسکن به نام کمیته امداد نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر استان در ماه‌های محرم و صفر است والبته جهت سهولت کار؛ خیرین و نیکوکاران می توانند از طریق شماره کارت 6280231451878820 نسبت به این کار خداپسندانه اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت معنوی ایام محرم و صفر برای کمک به نیازمندان و رساندن نذورات مردمی به مستمندان واقعی جامعه، از جمله اهداف اصلی این طرح به شمار می‌رود.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.