نخستین جلسه دبیرخانه دائمی سوغات زیارتی، در مشهد مقدس و با حضور معاون صنایع دستی کشور برگزار می‌شود.

نخستین جلسه دبيرخانه دائمی سوغات زيارتی در مشهد برگزار می‌شود

 بهمن نامور مطلق، صبح امروز، ۲۵ مهرماه وارد مشهد مقدس شد تا در نخستین جلسه دبیرخانه دائمی سوغات زیارتی، در مشهد مقدس شرکت کند. در این جلسه، مدير كل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری خراسان رضوی و فعالان بخش دولتی و خصوصی صنايع دستی در این استان حضور دارند.

به گفته نامورمطلق، کارشناسان صنایع دستی به مدت ۸ ماه به یک پژوهش میدانی در شهرها و استان‌های مختلف روی آوردند تا ببینند کدام کالاها در سبد سوغات زیارتی جای می‌گیرند و قابلیت سفارش‌پذیری دارند.

پیش از این هم، مديركل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگری خراسان رضوی در حكمی از سوی بهمن نامورمطلق، معاون صنايع دستی كشور به عنوان رئيس دبيرخانه دائمی سوغات زيارتی معرفی و انتخاب شده بود.  

در حكم بهمن نامور مطلق خطاب به حسین زارع صفت آمده است: نظر به اهمیت اجرایی شدن طرح سوغات زیارتی در استان خراسان رضوی با هدف توسعه فروش داخلی و خارجی بدینوسیله جنابعالی به عنوان رئیس دبیرخانه دائمی سوغات زیارتی انتخاب می‌شوید.

استان خراسان رضوی به عنوان مهم‌ترین استان در حوزه سفر و گردشگری مذهبی در كشور سالانه پذیرایی میلیون‌ها زائر و گردشگر داخلی و خارجی است و سوغات زیارتی در این استان دارای گردش مالی بسیار زیادی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.