قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز گفت: برنامه‌های مدون آسفالت‌ریزی توسط تیم عمرانی شهرداری تبریز، بر اساس نیازسنجی‌های اصولی اجرا می‌شود؛ این امر، با توجه به برخورداری اسفالت‌ها از ضمانت ۲ تا ۵ ساله، نقش موثری در روان‌سازی ترافیک سطح شهر خواهد داشت.

شهرداری تبریز آسفالت خیابان‌ها را ضمانت ۲ تا ۵ ساله کرد/ ضمانت به آسفالت‌ها هم رسید

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در مراسم بهره‌برداری از چهار پروژه عمرانی، ترافیکی و ورزشی شهرداری منطقه دو اظهار داشت: توسعه پارکینگ‌های عمومی، از نیازهای مهم شهر تبریز است؛ شهرداری تبریز رفع این نیاز مهم را با در نظر داشتن فناوری روز پارکینگ‌های مکانیزه که مشابه آن در کشور بسیار محدود است، مورد توجه قرار داده است.

 

وی ادامه داد: پارکینگ مکانیزه شهرداری منطقه دو با ظرفیت 96 خودرو، آغاز این همت بوده و با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمانی، در مناطق مختلف شهر، ادامه خواهد داشت.

شهردار تبریز در ادامه با اشاره به اجرای پرشتاب مجموعه چند منظوره ورزشی شهید یاغچیان گفت: به جز این سالن ورزشی، هم‌اکنون چهار سالن دیگر در حال ساخت است؛ بعلاوه 6 زمین چمن مصنوعی نیز هم‌اکنون در سطح شهر در حال اجراست؛ به این ترتیب، می‌توان گفت تا پایان سال جاری شاهد تقویت زیرساخت‌ها و امکانات ورزش همگانی خواهد بود.

نجفی، با اشاره به عزم شهرداری تبریز در آسفالت‌ریزی گسترده گفت: برنامه‌های مدون آسفالت‌ریزی توسط تیم عمرانی شهرداری تبریز، بر اساس نیازسنجی‌های اصولی اجرا می‌شود؛ این امر، با توجه به برخورداری اسفالت‌ها  از ضمانت 2 تا 5 ساله، نقش موثری در روان‌سازی ترافیک سطح شهر خواهد داشت.

شهردار تبریز با اشاره به توزیع منطقی پروژه‌های عمرانی اظهار داشت: امروز، بخش عمده‌ای از اهتمام عمرانی شهرداری تبریز، صرف اجرای پروژه‌های اثرگذار در مناطق کم‌برخوردار شهر شده است که پروژه عظیم میدان آذربایجان و تقاطع غیرهمسطح آخونی از آن‌جمله است.

وی تاکید کرد: اقدامات گسترده عمرانی و اجتماعی شهرداری با حمایت، نظارت و هدایت شورای اسلامی شهر و تعامل هدفمند مدیریت عالی استان، چشم‌انداز درخشانی از توسعه کلان‌شهر تبریز، ترسیم می‌کند.

نجفی در سخنان آغازین خود با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری گفت: امروز کشورمان در هر حوزه‌ای، از جوانان پرشور و مستعد برخوردار است؛ با در نظر داشتن این امتیاز مهم، هر فرد و گروهی که قصد مایوس‌کردن جامعه را داشته باشد، قطعا رویه ناصواب و بیهوده‌ای پیش گرفته است.

شهردار تبریز تاکید کرد: توسعه و آرامش امروز در سایه امنیتی است که از ایثار عاشورایی هزاران شهید سرافراز به نسل امروز رسیده است. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.