قدس آنلاین – رها واعظی: لنووا پیشنهاد مایکروسافت را برای فروش Surface Pro رد کرد و نشان داد که رقابتی سرسختانه و غیر دوستانه با این کمپانی دارد.

لنووا پیشنهاد مایکروسافت را برای فروش Surface Pro رد کرد

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، مایکروسافت در ماه سپتامبر از لنووا در خواست کرد که محصولاتی را برای Surface Pro به فروش برساند. برخلاف کمپانی های DELL و HP که در این زمینه با مایکروسافت همکاری کردند، کمپانی لنووا درصدد رقابت مستقیم با مایکروسافت برآمد و پیشنهاد این کمپانی را رد کرد.

کارشناسی در زمینه ی رقابت بین لنووا و مایکروسافت اظهار کرده است: شاید Surface Pro 3 مایکروسافت و IdeaPad Miix 700 لنووا با هم شباهت هایی داشته اند، اما لنووا با رد کردن پیشنهاد مایکروسافت ضرر کرده است، زیرا مایکروسافت با رونمایی از Surface Pro 4 خود، حرفی برای گفتن و جایگاهی برای رقابت باقی نگذاشته است.

هر چند که کمپانی DELL تنها Surface Pro را به فروش می رساند و در حال حاضر Surface Book را به فروش نمی رساند و HP نیز مانند DELL همین کار را می کند، اما باز هم از لنووا بیش تر سود خواهند کرد.

بروز تنش بین این شرکت ها، به علاوه ی شرکت اینتل، باعث ایجاد رقابت های مبارزه یی در بین کمپانی های ساخت کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ ها شده است و این کمپانی ها در تلاش برای افزایش فروش در بازار هستند، هر چند آمار سه ماهه ی اخیر نشان می دهد که فروش کامپیوترها، بیش از 10 درصد کاهش یافته است.

البته ورود دستگاه های کامپیوتری جدید به بازار ضرری ندارد و باعث وسعت حق انتخاب برای کاربران می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.