قدس آنلاین- تبریز:امام جمعه تبریز گفت: برجام به معنی عادی‌سازی روابط با آمریکا نیست، مذاکره با آمریکا تنها در مسئله هسته‌ای بوده است، برجام به معنی گشوده شدن راه نفوذ و احیای سلطه آمریکا بر کشور نیست و استقلال کشور باید حفظ شود.

 برجام به معنی گشوده شدن راه نفوذ و احیای سلطه آمریکا بر کشور نیست

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در نشست سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی مراسم یوم الله 13 آبان و بزرگداشت نخستین شهید محراب آیت‌الله قاضی طباطبایی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشوراست.

 

وی تصریح کرد: این اندیشه عاشورایی و حسینی بود که سبب شد انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و در هشت سال جنگ تحمیلی رزمندگان اسلام با نام و یاد حسین(ع) بود که تحت فرمان ولایت فقیه و امام راحل در برابر نفوذ دشمنان ایستادند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، هدف قیام سید الشهدا(ع) را احیای دین اسلام و امر به معروف عنوان و تأکید کردند: امام راحل با اندیشه استبداد ستیزی و استکبارستیزی که نشأت گرفته از پیام عزت عاشورا بود انقلاب را محقق و به پیروزی رساندند. جوان ایران اسلامی با اندیشه و نام حسینی در میدان‌های انقلاب حاضر می‌شدند.

وی با اشاره به تداوم روحیه استبکارستیزی در دوران پساتحریم، گفت: آمریکای مستکبر به دنبال نفوذ و استحاله انقلاب و ارزش‌های دینی ملت است، 13 آبان تحت عنوان مبارزه با استکبار جهانی روزی مناسب برای فریاد رسای ضدامپریالیستی است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع)  مأموریت سازمان‌های امنیتی آمریکا به ویژه سیا را دخالت در امور و نحوه اداره کشورها خواندند و گفت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران مشخص شد که آمریکا با جمع‌‌آوری اطلاعات و جاسوسی تلاش دارد در مدیریت کشور اختلال و مشکل ایجاد کند.

وی با اشاره به برجام و تأثیرات آن نسبت به سیاست خارجی کشور، افزود: برجام به معنی عادی‌سازی روابط با آمریکا نیست، مذاکره با آمریکا تنها در مسئله هسته‌ای بوده است، برجام به معنی گشوده شدن راه نفوذ و احیای سلطه آمریکا بر کشور نیست و استقلال کشور باید حفظ شود.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری همچنین با اشاره به جنایت‌های جدید رژیم صهیونیستی در فلسطین و فاجعه منا از سوی رژیم آل‌سعود، گفتند: در روز 13 آبان شاهد حضور گسترده و عظیم مردم خواهیم بود که فرصت مغتنمی برای محکوم کردن رژیم اشغالگر قدس و رژیم آل سعود به عنوان دست نشانده استکبار و صهیونیست است.

امام جمعه تبریز با گرامیداشت سی و ششمین سالگرد شهادت نخستین شهید محراب انقلاب اسلامی آیت الله قاضی طباطبایی، گفت: برگزاری همه ساله مراسم بزرگداشت این شهید محراب ضروری است و بزرگداشت وی در حقیقت بزرگداشت ارزش‌های انقلابی و دینی است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.