قدس ‌انلاین- تبریز: امام جمعه مراغه گفت: با وجود رهبر معظم انقلاب مردم ایران با همه گرایش‌ها و سلیقه‌ها متحد و یکپارچه هستند.

 با وجود رهبری مردم ایران با تمام سلیقه‌ها متحد و یکپارچه‌اند

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی در خطبه‌های امروز نماز جمعه مراغه اظهار داشت: در 35 سال گذشته تمام توطئه‌هایی که از سوی دشمنان انقلاب علیه مردم ایران طرح‌ریزی شده با یک اشاره رهبری نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رئیس‌جمهور درباره الزامات اجرای برجام افزود: با وجود رهبری مقتدر و شجاع، مردم ایران قله‌های پیشرفت و ترقی را یکی پس از دیگری پشت سر می‌گذارد.

امام جمعه مراغه در ادامه با اشاره به مشکلات به وجود آمده در کشورهای اسلامی منطقه افزود: عامل همه بی‌ثباتی‌ها و مشکلات در کشورهای اسلامی آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و دست نشانده‌های آنها در منطقه است.

پورمحمدی افزود: آل‌سعود و قطر پیاده‌کننده نقشه‌های آمریکا و صهیونیست‌ها علیه کشورهای اسلامی و مسلمانان بیدار منطقه هستند.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه کارخانه‌های اسلحه‌سازی آمریکا و غربی‌ها نیاز به فروش تسلیحات و مهمات دارند، افزود: مشتری اصلی این کارخانه‌ها آل‌سعود و برخی سران خود فروخته کشورهای اسلامی در منطقه است.

خطیب جمعه مراغه افزود: ثروت‌های زیرزمینی و پول مردم مسلمان منطقه به‌دست آل‌سعود وسیله‌ای برای سرکوب و آواره شدن مسلمان در کشورهای اسلامی است.

پورمحمدی گفت: سکوت سران عربستان در مسئله فلسطین و کشته شدن مردم بی‌دفاع این کشور نشانگر حمایت آشکار آل‌سعود از صهیونیست‌های غاصب است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.