قدس آنلاین - ایلام: فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: فعالیت های حفاظتی و گشت و کنترل در مناطق حفاظت شده ایلام تشدید می شود.

تشدید فعالیت های حفاظتی در مناطق حفاظت شده ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، عبدالصاحب بازیار با بیان اینکه با آغاز فصل پاییز و خنک شدن هوا و بمنظور حفاظت بیشتر از گونه های جانوری و جلوگیری از آسیب احتمالی به حیات وحش، اکیپ های گشت وکنترل بصورت شبانه روزی جهت پایش زیستگاههای حساس استان بخصوص مناطق حفاظت شده کولک و شکار و تیراندازی ممنوع بینا، بیجار و چکر توسط مأموران یگان حفاظت تشکیل گردید، اظهارداشت: محیط‌بانان یگان حفاظت استان ایلام به صورت منسجم و شبانه‌روزی جهت حفاظت هرچه بیشتر حیات وحش و جلوگیری از شکار و صید در حال تلاش و گشت‌زنی در مناطق هستند.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از طبیعت و محیط زیست استان و جلوگیری از هرگونه آلودگی، تخریب، شکار غیرمجاز و... وظیفه ای شرعی، قانونی و انسانی است، افزود: مشارکت همه اقشار مردم در راستای حفظ و پاسداشت از طبیعت امری ضروری است.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان ایلام یادآور شد: کلیه ادارات حفاظت محیط زیست استان ایلام برای دریافت هرگونه گزارشات در زمینه تخلفات محیط زیستی آمادگی دارند و شهروندان می توانند در این راستا مشکلات و موضوعات محیط زیستی را با شماره تلفن های 33332286 و 33331804  اعلام نمایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.