قدس آنلاین - ایلام: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ایلام گفت: روز ۱۳ آبان نشان دهنده عمق نفرت مردم ایران از رفتارهای استعمارگران است.

روز ۱۳ آبان عمق نفرت مردم ايران از رفتارهای استعمارگران است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مجید کاکی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد گراميداشت 13 آبان با تسلیت شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران با وفایش با بیان اینکه 13 آبان يادآور سه رويداد بزرگ در تاريخ ایران است، اظهارداشت: تبعيد امام خميني در 13 آبان 43 به دستور آمريكا و توسط شاه به كشور تركيه كه تا روز 12 بهمن سال 57 يعني بيش از 14 سال از وطن دور بودند، كشتار دانش آموزان در سال 57 در جلو دانشگاه تهران و تصرف لانه جاسوسي آمريكا در 13 آبان سال 58 كه ويژگي مشترك هر سه حادثه در اين روز مهم بازگو کننده عمق نفرت مردم ايران از رفتارهاي استعمارگرانه آمريكا مي باشد.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای بیدارگرانه حضرت امام (ره) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری روحیه استکبار ستیزی از مرزهای ایران  فراتر رفته و همه ملتهای عدالت خواه حق طلب و آزاده را فرا گرفته است، افزود: مراسم راهپیمایی 13 آبان از جمله روز های پر فروغی است که در تاریخ ایران زمین، همواره برجسته و سربلند است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ایلام با تأکید بر هرچه باشکوهتر برگزار شدن مراسم راهپیمایی 13 آبان، بیان داشت: 13 آبان روزی بود که فرزندان این مرز و بوم به جهانیان فهماندند با توکل به خداوند در برابر استکبار با هوشیاری ایستادند.

مجید کاکی یادآور شد: به خاطر همین روحیه استکبار ستیزی مردم ایران است که استکبار جهانی با عزت مردم میهن اسلامی مخالف است و تاکنون نتوانسته هیچ اقدامی را انجام دهد، اما انقلاب اسلامی با اقتدار مسیر خود را دنبال خواهد کرد.

گفتنی است در ادامه این جلسه مقرر شد مراسم راهپیمایی روز 13 آبان راس ساعت 9 صبح از میدان 22 بهمن شهر ایلام آغاز و به میدان کشوری ختم شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.