قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: همزمان با دهه اول محرم الحرام، یک قطعه زمین در زردلان از توابع شهرستان چرداول (بخش هلیلان) وقف شد.

وقف زمین همزمان با دهه اول محرم در زردلان ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام حسن شهیدی با بیان اینکه واقف نیک اندیش یک قطعه زمین به مساحت 150 مترمربع را وقف حسینیه امام حسین(ع) روستای زردلان کرد، اظهارداشت: عزیزاله نیرومند واقف خیراندیش این زمین را جهت ساخت خانه عالم و مغازه، به نیت کمک به حسینیه این روستا وقف کردند.

وی با اشاره به اینکه خداوند در آیه 29 سوره آل عمران می فرماید: هرگز به مقام نیکوکاران (و خالصان خدا) نخواهید رسید مگر آنکه، از آنچه دوست می دارید (و بسیار محبوب است) انفاق کنید، خاطرنشان ساخت: وقف نمونه بارز انفاق می باشد و کسی وقف نمی کند مگر اینکه به آخرت و یوم الحساب ایمان قلبی داشته باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام به آمادگی این اداره کل برای ثبت وقف های جدید در اسرع وقت اشاره کرد و بیان داشت: استان ایلام مردمی دیندار دارد که همواره در امور خیر پیشقدم می باشند و در ایام خاص مانند ماه مبارک رمضان و ماه محرم تمایل بیشتری به وقف اموال خود دارند.

 گفتنی است استان ایلام بیش از 600 موقوفه در قالب مسجد، حسینیه، تکیه، زمین کشاورزی و منزل مسکونی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.