قدس آنلاین: براثر برخورد يك دستگاه خودرو ال ۹۰ با وانت پيكان در محور "اردستان به اميران" در استان اصفهان يك كودك سه ساله جان خود را از دست داد و دو نفر ديگر از سرنشينان آن مجروح شدند.

برخورد ال ۹۰ با وانت پيكان ۳ کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان و به نقل ازپايگاه خبري پليس ، سرهنگ "رحمت اله مهرانفر" فرمانده انتظامي شهرستان اردستان استان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت : ساعت 17 و 28  دقيقه روز گذشته سوم آبان ماه يک فقره تصادف فوتي در محور اردستان به روستاي اميران ، رخ داد كه ماموران فرماندهي انتظامي بخش زواره و پليس راه بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

اين مقام مسئول افزود : در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد يك دستگاه سواري ال 90  با سه نفر سرنشين كه از سمت اردستان به سمت اميران در حال حركت بوده با يك دستگاه وانت پيكان به صورت شاخ به شاخ برخورد مي كند .

وي بيان داشت : در اين حادثه يكي از سرنشينان خودرو ال 90 كه كودكي سه ساله بود در دم فوت و ساير سرنشينان آن نيز مجروح و روانه بيمارستان شدند.

سرهنگ مهرانفر، در خصوص علت وقوع حادثه گفت: برابر نظر کارشناس تصادفات پليس راه عدم توجه به جلو و انحراف به چپ و عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه  توسط راننده خودرو ال 90 عامل به وجود آمدن اين حادثه بوده است .

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.