قدس آنلاین- تبریز: تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز اولین شکست را به صدرنشین لیگ دسته یک تحمیل کرد.

ماشین صدرنشین را زیر گرفت

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، عصر امروز در هفته دوازدهم لیگ دسته اول کشور جام آزادگان، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز میزبان فجر سپاسی شیراز بود که این بازی در نهایت با پیروزی دو بر یک تیم میزبان به اتمام رسید.

 

در این بازی که در ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد، ابتدا فجر سپاسی توسط ابراهیم صالحی به گل دست یافته و نیمه اول را با برتری به رختکن رفت در نیمه دوم برنامه‌های نادر دست‌نشان جواب داد و امین قاسم‌نژاد در دقیقه 51 گل تساوی را به ثمر رساند.

تیم ماشین‌سازی بعد از گل بر شدت حملات خود افزوده تا به گل دست یابد فجر سپاسی نیز حریف راحتی برای میزبان نبوده و این تیم نیز در چند نوبت دروازه تیم ماشین‌سازی را تهدید کرد.

در نهایت در دقیقه 93 تیم ماشین‌سازی تبریز با گل اکبر آفاق به برتری دست یافته و اولین شکست را به تیم فجر سپاسی تحمیل کرد.

با این نتیجه تیم ماشین‌سازی تبریز به چهارمین برد خود در لیگ دسته یک دست یافته و 18 امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کرد تیم ماشین‌سازی پیش از این برابر تیم های فولاد یزد، آلومینیوم هرمزگان و پاس همدان به برتری دست یافته بودماشین‌سازی تبریز با این نتیجه نوار پیروزی‌های متوالی فجر سپاسی را قطع کرد.

تیم فجر سپاسی نیز با اولین شکست خود با پیکان هم‌امتیاز شده و به دلیل تفاضل گل کم‌تر به رده دوم جدول سقوط کرد فجر سپاسی در حالی امروز از ماشین‌سازی دو گل دریافت کرد که در 11 بازی قبلی خود تنها چهار بار دروازه‌اش باز شده بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.