مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تصمیم گیری درباره تجمیع بیمه‌ها مطابق روال معمول در سطح دولت انجام می‌شود و نامه رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به رئیس جمهور مربوط به تاخیر بدهی بیمه‌هاست.

نامه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به رئیس جمهور درباره تأخیر بدهی بیمه‌ها/ اتخاذ تصمیم درباره تجمیع بیمه‌ها در دولت
 
 
  •  

به گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری فارس، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت درباره خبری مبنی بر این که «وزیر بهداشت درباره تجمیع بیمه ها با رئیس جمهور مذاکره کرده اند»؛ اعلام کرد: نامه روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی به رئیس جمهور مربوط به سه ماه پیش و در خصوص  تاخیر پرداخت بیمه‌ها به دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیمارستان‌ها و مراکز ارائه دهنده خدمات بهداشتی درمانی بوده است.

بر اساس این گزارش؛ مذاکره اخیر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با رئیس جمهور نیزدر راستای مذاکرات معمول و ارائه گزارش به رییس جمهور در خصوص تاخیر پرداخت بیمه ها بوده است. همچنین موضوع تجمیع بیمه‌ها موضوع مستقلی است و اتخاذ هر گونه تصمیم گیری در این خصوص، طبق روال معمول در سطح دولت انجام می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک پزشک IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    تاخیر بیمه ها در پرداخت ؛تاثیر مستقیم روی پرداخت دانشگاهها به پزشکان خانواده (بخصوص پزشکان خانواده روستایی)دارد ودریافتی آنها به تاخیر میافتد .حال شما بگویید انها چه باید انجام بدهند ومخارج زندگی خودرا از کجا تامین نمایند ،در حالیکه وزارت بهداشت به انها اجازه اشتغال به حرفه پزشکی در ساعت غیر اداری را هم نمیدهد.
  • یک پزشک IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    اگر دانشگاهها سه ماه است که طلبکارند ودادشان درآمده پزشکان خانواده روستایی در اغلب استانها ده سال است که در رابطه با برخی از مطالبات قانونی مثل بازخریدی مرخصی مانده در پایان هر دوره اتمام قرارداد،دریافت پاداش پایان هردوره اتمام قراردادو....طلبکارند؛وحرفشان بجایی نمیرسد. ما به کجا نامه بنویسیم؟