قدس آنلاین- تبریز: شهردار تبریز با بیان این‌که توسعه زیرساخت‌های ورزشی از اهم برنامه‌های عمرانی شهرداری تبریز است، از افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل خبر داد.

افتتاح ورزشگاه ۵ هزار نفری شهید قویدل تبریز
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صادق نجفی در حاشیه بازدید از مراحل تکمیلی پروژه ورزشگاه 5 هزار نفری شهید قویدل اظهار داشت: بخش عمده‌ای از همت عمرانی شهرداری تبریز در دو سال اخیر صرف توسعه و تقویت زیرساخت‌های ورزش همگانی شده است.

وی افزود: در همین راستا ورزشگاه پنج هزار نفری شهید قویدل با برخورداری از امکانات و شرایط مناسب، در حوزه شهرداری منطقه چهار طراحی و اجرا شده و با اتمام مراحل تکمیلی، به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

نجفی ادامه داد: توزیع منطقی امکانات فرهنگی و ورزشی در مناطق مختلف شهر، دغدغه مهم شهرداری و شورای اسلامی شهر است که چه در بحث بودجه و چه در حوزه اجرا، مورد توجه قرار گرفته است.

شهردار تبریز اضافه کرد: در کنار این مجموعه نفیس ورزشی، تا پایان سال جاری شاهد بهره‌برداری از 4 سالن ورزشی و همچنین اتمام احداث 6 زمین چمن مصنوعی خواهیم بود.

شهردار تبریز تقویت بسترهای ورزش همگانی و حمایت از زمینه‌های ورزش قهرمانی را دو محور مهم اقدامات شهرداری در حوزه ورزش خواند.

قادر امامی شهردار منطقه چهار نیز در این بازدید، گفت: این ورزشگاه دارای زمین چمن طبیعی، سکوهای فولادی با ظرفیت 5000 نفر، ساختمان رختکن در دو طبقه و یک باب سرویس بهداشتی است.

وی افزود: همچنین در کنار این ورزشگاه به زودی شاهد آغاز عملیات اجرایی دو باب سالن سرپوشیده ورزشی برای رشته‌های والیبال، بستکبال و فوتسال خواهیم بود که با احداث آن، این مرکز تبدیل به یکی از بزرگترین مجتمع های ورزشی شهر تبریز خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به احداث و بهره‌برداری از 2 سالن ورزشی سر پوشیده در سال 93 توسط این شهرداری اظهار داشت: به منظور توسعه و گسترش مراکز ورزشی و فرهنگی در سال گذشته 2 باب سالن ورزشی در محلات بهار و بلوار معلم به همت شهرداری منطقه 4 در سطح منطقه به بهره‌برداری رسید که مورد استقبال شهروندان منطقه واقع شده است.

عملیات اجرایی و عمرانی ورزشگاه 5000 نفری شهید قویدل رو به اتمام بوده و بزودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه بزرگ شهری خواهیم بود. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.